וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אידריסו בכושר מדהים. הגיל לא משנה"

20.5.2014 / 8:24

מקורבים לעסקת החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מספרים שהוא מתקרב. סלליך שוחרר, צפוי לעזוב לצמיתות

one

במכבי חיפה ממתינים להגעת אלכסנדר סטנוייביץ' בחודש הבא לישראל, אבל במקביל ממשיכים לעבוד חזק במטרה להחתים חלוץ זר עד תחילת האימונים ב-1 ביולי. במועדון אישרו אתמול כי מתנהלים מגעים לצירופו של החלוץ הקמרוני מוחמדו אידריסו (34), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ואם המגעים יבשילו כמתוכנן הוא עשוי להיות הרכש הזר הראשון לעונה הבאה. חיפה התעניינה קודם לכן בשחקן אחר של קבוצתו, קייזרסלאוטרן, החלוץ הגרמני ממוצא קונגולזי ריצ'רד סוקוטה-פאסו (23), אך השחקן חתם אתמול בסרקל ברוז' וכעת מעריכים מקורבים לעסקה כי "אידריסו עשוי להגיע בעונה הבאה לישראל, בעיקר משום שהוא שחקן חופשי".

אם אידריסו יגיע, חיפה תוכל לעקוב אחר מקרוב גם במהלך המונדיאל. אידריסו שנכלל בסגל המורחב של קמרון לטורניר שייפתח ב-13 ביוני סיים את חוזהו בקייזרסלאטורן הגרמנית ויכול להצטרף ללא דמי העברה. אידריסו שיחק משנת 2000 ועבר בין היתר בהאנובר, דואיסבורג, פרייבורג, מנשנגלאדבך ואיינטרכט פרנקפורט. השחקן הבקיע בעונה החולפת 13 שערים ובסך הכל רשם בשלוש העונות שחלפו מאזן של 44 שערים בליגת המשנה בגרמניה. "עבור שחקן כמו אידריסו הגיל לא משחק תפקיד, הוא שיחק העונה כ-30 משחקים ונמצא בכושר מדהים", אמר מקורב לעסקה.

ומה עוד בענייני רכש? חיפה פנתה לפרטיזן בלגרד בעניין קשר נבחרת מונטנגרו, ניקולה דרינצ'יץ', אך קבוצתו טרם החליטה האם לשחררו. בחיפה העריכו כי במידה וישוחרר נושא השכר לא יהווה בעיה. גם השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' מועמד. חיפה עוקבת גם אחר שחקנים בבולגריה ואחר חלוץ סרביה הצעירה, ניקולה סטויליקוביץ', שבינתיים מסרב להגיע לישראל. חיפה רוצה לצרף גם את גילי ורמוט ותציע להעביר את אביחי ידין תמורתו להפועל תל אביב. הבלם שיר צדק עדיין לא סיכם בקבוצה וגם מכבי תל אביב מעוניינת בשירותיו. יוסי בניון יודיע רק באמצע חודש יוני האם החליט לחזור לישראל.

בעניין אחר: במועדון שוקלים לקצר את מחנה האימונים באוסטריה, שייפתח ב-15 ביולי ואמור להימשך עד ה-28 לחודש. הסיבה: ההתאחדות לכדורגל הודיעה אתמול כי משחקי גביע הטוטו ייפתחו ב-26 ביולי ועל הקבוצות להיערך בהתאם. אפשרות אחרת שנשקלת כעת היא להקדים מעט את המחנה, אם כי האפשרות הזאת פחות ריאלית. סטנוייביץ' הבהיר להנהלת הקבוצה כי הוא רוצה לקיים ארבעה משחקי אימון, ולא שלושה. כך או כך, האימונים יפתחו ב-1 ביולי ושחקנים יידרשו להגיע יום קודם לבדיקת משקל, כשחריגה במשקל תוביל לקנסות.

מחר יתברר סופית כמה זמן ייעדר החלוץ שמעון אבוחצירא.

מוחמדו אידריסו, שחקן קייזרסלאוטרן. GettyImages
רזומה עשיר. מוחמדו אידריסו/GettyImages

מכבי חיפה תשחרר לצמיתות את הקשר סינטאיהו סלליך. בשיחה שנערכה בין הצדדים סוכם כי השחקן יקבל בקרוב את כרטיס השחקן שלו והחוזה עימו לא יוארך. בכך יהפוך השחקן שחתום עד 2016 לשחקן חופשי. יש לציין כי הפרטים בין הצדדים לא נסגרו סופית, אך השחקן עצמו כבר קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת ואז שזה יקרה הוא קיבל רכב צמוד ממכבי חיפה. הפועל באר שבע הוזכרה כאחת האופציות, כשגם חזרה להפועל עכו נראית אפשרית.

סלליך הגיע העונה לבית"ר ירושלים ובמהלכה חווה אירוע לא פשוט. השחקן כבר סיכם את תנאיו במכבי פתח תקוה בתמורה למעבר דני פרדה, אולם מאוחר יותר נחשף כי ההתאחדות לכדורגל לא מאשרת את מעברו לקבוצה שלישית באותה עונה, משום ששיחק עם מכבי חיפה באירופה. המעבר בוטל, סלליך נשאר בבית"ר ושיחק לסירוגין אצל רוני לוי.

סלליך החל לשחק כדורגל מקצועני רק בגיל 16, אז הוא הצטרף למחלקת הנוער של מכבי חיפה. מאוחר יותר הוא הושאל להפועל עכו ועירוני קרית שמונה. מי שיזם את הפניה למכבי חיפה הוא השחקן עצמו, שבעקבות העובדה שהתבשר שאינו בתכניות לעונה הבאה החליט להגיע לסיכום על העברת כרטיסו לידיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הכרטיס ביד. סלליך/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully