וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אנחנו לא קבוצה מושלמת, לא זאת מהשנה שעברה"

19.5.2014 / 23:16

מכבי חיפה ומאמנה בחצי הגמר. רנדל: "האם האליפות תישאר בחיפה? כל דבר והזמן שלו". זילברשטיין: "שילמנו שכר לימוד"

שחקני מכבי חיפה מורן רוט, דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
עבדו קשה עד שעמדו במטרה. יבזורי ורוט/אדריאן הרבשטיין

האלופה מכבי חיפה עדיין כאן. שחקניו של דני פרנקו עלו הערב (שני) לחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל אחרי שניצחו את נס ציונה בהארכה 67:68 והשלימו 2:3 בסדרה. הירוקים הזיעו עד שהבטיחו את הניצחון במותחן, ועתה מצפה להם בחצי הגמר הפועל ירושלים, נגדה הם ישחקו ביום חמישי הקרוב במלחה. ואי אפשר בלי מילה על נס ציונה. הקבוצה המרגשת מהשפלה רשמה עונה אדירה תוך שהיא מציגה כדורסל תוסס וסוחפת אחריה עיר שלמה. קרוב ל-1,000 אוהדים ראו את הכתומים מסיימים עונה בהפסד כואב, אבל מעניקים הרבה כבוד לעיר ולמועדון.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו: "כולנו רואים כדורסל, ראינו איזה דבר מדהים מכבי עשו. אנחנו לא קבוצה מושלמת, אנחנו לא הקבוצה של השנה שעברה. צריך להוריד את הכובע בפני נס ציונה, מדהים מה שהם עושים שם, שיחקנו את משחק מספר 5 בבית, היה ברור שזה לא ילך ל-20 הפרש, לא נכנסנו טוב עם הרוטציות, החוכמה היא לגמור את המשחקים שהנקודה נופלת לצד שלך. ראינו מה זה לחץ. מגיע קרדיט גדול לחבר'ה שלנו שנשארו עד הסוף. אנחנו מסתכלים קדימה ליום חמישי".

שחקן מכבי חיפה בריאן רנדל קלע 17 ואמר בסיום: "ידענו למה לצפות, ידענו שאנחנו חייבים לנצח. המשחק הזה היה כמו גמר, ידענו שהמפסידה בחוץ, נס ציונה היא היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל. האם אליפות תישאר בחיפה? צעד צעד, כל דבר והזמן שלו".

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו עם מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
"החוכמה היא לגמור את המשחקים שהנקודה נופלת לצד שלך". פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "אני רוצה להודות לכל הצוות הנהדר שלי ולשחקנים הנפלאים האלה. אנחנו עשינו עונה מדהימה. מועדון צריך לעבור דברים וזה לא שאתה בא מראש ולא רוצה לעשות חצי גמר, אבל מועדון צריך לעשות דברים, ויכול להיות שזה היה שכר הלימוד ששילמנו היום בשביל להתקדם לשלב הבא. אני בטוח שעם החזון שיש למועדון הזה, ועם האנשים שעובדים בו אנחנו נתקדם עם השנים ונגיע לשלבים הבאים".

"מה שקרה היום פה מבחינה סטטיסטית זה מאוד פשוט, שלטנו בכל הפרמטרים של המשחק. במדד, איבדנו פחות כדורים, מסרנו יותר אסיסטים, ניצחנו בריבאונד, אבל לא קלענו באחוזים מספיק טובים, עמדנו בסוף המשחק לבד והכדורים לא נכנסו. אני קונה את הזריקות של פרסטון פעם אחרי פעם, קולע או מחטיא, זה המשחק, אין מה לעשות".

"יש לנו קהל, אין לי כבר סופרלטיבים לתת לו, הוא תומך בנו בכל מצב, חיובי תמיד, לא מקלל ולא שלילי. כמות הפעמים שהפסדנו משחק והם עמדו ומחאו לנו כפיים, היא גדולה, זה קהל שקבוצה רוצה לשחק בשבילו. נבנה פה משהו מדהים עם הקהל, משהו להרבה מאוד שנים, שיעזור ויקדם אותנו הלאה בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין לצד המנהל המקצועי עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
נדב זילברשטיין ועופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully