וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר, הלוי וקובלסקי יתחרו על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל

20.5.2014 / 10:18

סגן ראש עיריית קרית גת, חבר ההנהלה הותיק מטעם הפועל וחבר ההנהלה מטעם אס"א יתמודדו מול צביקה ליבר בבחירות

אילן קובלסקי מאמן כדורסל. ברני ארדוב
יתחרה על תפקיד היו"ר. אילן קובלסקי/ברני ארדוב

חברי הנהלת איגוד הכדורסל מיקי זוהר, עמירם הלוי ואילן קובלסקי הודיעו במהלך הלילה (שני) כי יתמודדו על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל בבחירות שייערכו ב-29 למאי. השלושה יתמודדו מול צביקה ליבר, חבר סיעת עוז, אלא אם חוות הדעת של היועץ המשפטי עו"ד רונן ויינברג, לפיה ליבר מצוי בניגוד עניינים ולא יכול להבחר, תתקבל על ידי הנהלת האיגוד. במידה וליבר יתמודד לתפקיד, יחליטו בסיעת חמשת המרכזים מי יהיה המועמד הסופי מבחינתם, הלוי מהפועל או זוהר ממכבי. במידה וליבר ייפסל, יתמודדו השניים אחד בשני.

"אני מציג את מועמדותי בפניכם מתוך רצון אמיתי וכנה לקדם את ענף הכדורסל בישראל", כתב זוהר לחברי ההנהלה, "כאיש כדורסל בלב ובנשמה, שכל חייו שיחק, ראה וחווה כדורסל (בשכונות, בקבוצות באירגונים ובתחרויות) וכאחד שמעורה בכל רזי המקצוע לאור העובדה שאנוכי מכהן 10 שנים תמימות כיו"ר אגודה, אני מבקש את אמונכם ומקווה כי תסכימו להעניק לי את הזכות לשרת יחד איתכם את הכדורסל בישראל".

זוהר, הוא משפטן שעסק לאורך שנים בתחום הנדל"ן, שהקים את מכבי קרית גת בשנת 2004 והעלה אותה עד הליגה הלאומית. בשנת 2008 נבחר למועצת עיריית קרית גת, ברשימה צעירה שהקים וכיהן כיו"ר ועדת הביקורת של העיר. בבחירות האחרונות נבחר שוב ומונה לסגן ראש העיקר, ויו"ר החברה הכלכלית של קרית גת. הוא מכהן כחבר הנהלת איגוד הכדורסל החל מהבחירות האחרונות ביולי 2012.

"בהמשך להחלטת הנהלת איגוד הכדורסל לקיים בחירות לתפקיד יו?ר האיגוד, אבקש להביא לידיעתכם כי החלטתי להגיש מועמדותי לתפקיד, וזאת מתוך רצון ותקווה להוביל את הענף, שכולנו אוהבים, בשיתוף כל חברי ההנהלה בדרך ראויה ומכובדת", כתב הלוי, "כבעל ניסיון רב בענף על כל רבדיו ובניהול מערכות גדולות ובעיקר ביכולת להתנהל ולנהל אנשים, בטחוני שיחד אתכם נצליח".

הלוי הוא אחד מחברי ההנהלה הותיקים ביותר ומגיע מאזור העמק. הוא חבר נשיאות איגוד הכדורסל ומאוד מוערך על ידי רוב חברי ההנהלה. לאחר התפטרותו של אבנר קופל הייתה קיימת אפשרות שיבחר לתפקיד, אך היועץ המשפטי קבע אז כי מצוי בניגוד עניינים בשל היותו בעל תפקיד בקבוצה, והמועמדות ירדה מן הפרק.

קובלסקי, 64, אינו מאמן פעיל בשנים האחרונות וכיום משמש כרכז הספורט במרכז הבינתחומי בהרצליה ומשמש כחבר הנהלת איגוד הכדורסל מטעם אס"א. קבוצתו האחרונה בליגת העל לגברים הייתה הפועל חולון בעונת 2000/200 אותה הוביל למקום ה-14. מלבד חולון, הדריך קובלסקי בליגת העל את רמת השרון, הפועל גבעתיים וגבעת שמואל. אחד ההישגים המשמעותיים שלו בליגת העל לנשים הייתה הזכייה באליפות ובגביע המדינה עם אליצור חולון בעונת 1997/8, ושנה לאחר מכן הוא מונה למאמן אליצור רמלה, אך זכור בזכות התפטרותו בשידור חי בעקבות חילוקי הדעות עם ראש העירייה יואל לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully