וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שאבו סיכם לעונה אחת כמאמן הפועל רעננה

19.5.2014 / 20:42

מאמנה של רמת השרון בעונה החולפת סגר את תנאיו לעונה אחת ויחליף בתפקיד את מנחם קורצקי, שעזב לטובת בית"ר

חיים שאבו יאמן בעונה הבאה את הפועל רעננה. מאמן הפועל ניר רמת השרון בעונה החולפת סיכם את תנאיו לעונה אחת ויחליף בתפקיד את מנחם קורצקי, שעזב לטובת בית"ר ירושלים. הקשר הראשוני בין שאבו לבעלי רעננה, אשר אלון, נוצר כבר לפני מספר שבועות, אך האחרון התלבט ובחן מועמדות של מספר מאמנים נוספים לפני שהחליט בסופו של דבר ללכת על שאבו.

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. יוסי ציפקיס
נכנס לנעליו של החבר הטוב. חיים שאבו/יוסי ציפקיס

שאבו, 41, החל את העונה החולפת כעוזרו של רפי כהן ברמת השרון ונכנס לנעליו כזה פוטר לאחר המחזור השלישי. הוא הוביל את הסגל הדליל של רמת השרון להתאוששות מרשימה לאחר פתיחת עונה רעה וניווט היטב את הקבוצה לצד הבעיות הכלכליות והניהוליות ופרשת ההימורים שהתפוצצה במהלך העונה. למרות שהקבוצה פתחה היטב את הפלייאוף התחתון, הפסדים לבית"ר ירושלים (4:0) ובני יהודה (1:0) שלחו את שאבו ושחקניו ללאומית.

כעת יקבל המאמן הזדמנות נוספת בליגת העל כמחליפו של חברו הטוב, מנחם קורצקי. שאבו עדיין לא חתם רשמית על החוזה והוא צפוי לעשות זאת בקרוב. לא מן הנמנע שהמאמן יבקש מאלון לצרף שחקן או יותר ששיחקו תחתיו ברמת השרון אשתקד.

הפועל רעננה סיימה עונה מצוינת במקום התשיעי וללא הסתבכות במאבקי התחתית ולמעשה, הייתה זו עונת השיא בהיסטוריה של המועדון הצנוע שמעביר קדנציה שנייה בסך הכול בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully