וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא יום פשוט להיות אוהד הפועל תל אביב"

19.5.2014 / 10:12

אחרי ההדחה מהפלייאוף והזכייה של מכבי באליפות אירופה ("מדובר בעדר"), האדומים שוב יעמדו לדין על קריאות נגד מזרחי

אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר. מגד גוזני
שלט מכוער, ויקר. אוהדי הפועל/מגד גוזני

ימים לא קלים עוברים על הפועל תל אביב. בנוסף להדחה המוקדמת מהפלייאוף, ובנוסף לזכייה של היריבה העירונית מכבי תל אביב באליפות אירופה, האדומים יעמדו לדין בפעם שנייה בגין קריאות נגד שמעון מזרחי.

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, הגיש אמש (ראשון) כתב אישום נגד הפועל תל אביב בעקבות הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" מהמשחק השלישי בסדרה נגד הפועל אילת. כתב האישום מגיע לאחר שהאדומים כבר קיבלו הודעה שיועמדו לדין בעקבות השלט "שמעון מזרחי תתאבד כבר" מהמשחק הראשון בסדרה, ופחות משבוע לאחר שבית הדין העליון דחה את ערעורם על הקביעה התקדימית בנושא ממשחק הדרבי בבית העליון.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך או לא? שולדברנד/אדריאן הרבשטיין

"מדו"ח המשקיף עולה, בין היתר, כי במהלך המשחק שרו אוהדי קבוצת הפועל תל אביב מספר פעמים: "שמעון מזרחי תתאבד כבר"", נכתב בכתב האישום, "מהנספח לדו"ח המשקיף הנ"ל עולה כי ביטויי האלימות וההסתה הנ"ל נאמרו על ידי חלק מאוהדי הקבוצה, כאשר הקבוצה לא נקטה באמצעים להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל, וזאת בניגוד למשחק של הקבוצה מיום ה-1 למאי, שם נקט יו"ר הקבוצה באמצעים להפסקת ביטויי האלימות".

ויינברג ביקש לאחד את כתבי האישום על האדומים, אך לא להחמיר בעונש ולא להפעיל את עונשי התנאי ולהטיל עליהם קנס בסך 8,000 שקל ולהציג תוכנית חינוכית, וכמו כן להוסיף משחק על תנאי וקנס בסך 15,000 שקל לעונש התנאי המצטבר שלהם, "היות ובית הדין קבע כי מדובר ב"חידוש הלכתי", היות והקבוצה סיימה את חלקה במשחקי עונת 2013/14 ועל מנת לאפשר לקבוצה להמשיך ולפעול מול אוהדיה במטרה להנחיל בקרבם את הנורמות החדשות ולחנכם להתנהגות ספורטיבית", הסביר היועץ המשפטי את העונש הקל יחסית שהוא מבקש.

הקבוצה ערכה אמש במסעדה בתל אביב את ארוחת סיום העונה בה נפרדו בהפועל מהשחקנים הזרים שיעזבו היום את ישראל ולא צפויים להמשיך בקבוצה. בהפועל יעברו בעונה הבאה לאולם החדש במתחם הדרייב אין ומלבד צוות זרים חדש, יצטרכו לצרף גם כמה שחקנים ישראלים מאחר ועתידו של יהונתן שולדבראנד לא ברור ויותם שירן צפוי לעזוב. כמו כן לקבוצה אין עדיין סיכום עם ארז אדלשטיין לעונה הבאה, לאחר שהמאמן סיים חוזה בן שלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מתוף הסטטוס של העמותה: "המונופול הדורסני, הקפטן המקלל, החוסר בישראלים, הריסת הענף, השתקת פרשת פנאן, העובדה שלא מדובר באליפות אירופה/יוסי ציפקיס

כמו כן, לאחר הזכייה של מכבי תל אביב באליפות אירופה, בדף הפייסבוק הרשמי של הפועל אוסישקין תל אביב כתבו סטטוס לחברי העמותה: "זה לא יום פשוט להיות אוהד הפועל תל אביב. בבית הספר, בעבודה, בצבא וברחוב יבוא אליכם אנשים שמעולם לא היו במשחק כדורסל ויגידו לכם 'אז תפרגנו קצת מה קרה?', ואתם מיד תפתחו בנאום על 'המונופול הדורסני, הקפטן המקלל, החוסר בישראלים, הריסת הענף, השתקת פרשת פנאן, העובדה שלא מדובר באליפות אירופה (כי אם זה היה מפעל של אלופות היבשת הייתה משתתפת שם קבוצה אחרת מישראל), כי ככה זה בכל מקום נורמלי עם תרבות ספורט'.

"ולפתע תעצרו ותבינו שכל זה מיותר - כי אף אחד לא באמת מעוניין להקשיב, ובסופו של יום מדובר בעדר שנוהר אחר עגל הזהב, ששבוע הבא כבר ירדוף אחר איזו דמות באח הגדול ושבבחירות הבאות ירוץ כעיוור אחרי עוד פוליטיקאי פופוליסט. ואתם, מה איתכם? אתם תשארו תמיד עם האהבה שלכם ועם הקבוצה שלכם, כמו שהייתם איתה כשהייתה במקומות הנמוכים ביותר וכמו שתהיו איתה כשתגיע לשיאים חדשים. אז כשיגידו לכם 'אבל למה אתם לא מפרגנים?', עזבו אתכם מהסברים, בטח שלא הצטדקויות. פשוט תחייכו חיוך קטן ותגידו בגאווה גדולה - 'כי אנחנו הפועל, הפועל תל אביב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully