וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: גאטלין זכה ב-100, וונג'ון ב-110 משוכות

סגן אלוף העולם טייל בשנגחאי ל-9.92 שניות, והבטיח: "יש לי עוד הרבה במטען". הסיני גבר על אוליבר. לאבילני טייל בקפיצה במוט

ג'סטין גאטלין אצן אמריקאי. AP
השוויץ. ג'סטין גאטלין/AP

המפגש השני של העונה במסגרת תחרות גביע היהלום התקיימה היום (ראשון) בשנגחאי כשמרבית תשומת הלב הלכה כצפוי לתחרות הגברים ל-100 מטר שבסיומה ג'סטין גאטלין זכה במקום הראשון. האצן שזכה במדליית הזהב באתונה 2004 פתח טוב את המירוץ והשאיר לעצמו פער מיריביו אחרי 60 מטר בדרך ל-9.92 שניות, הזמן המהיר ביותר בעולם השנה.

נסטה קרטר הג'מייקני סיים במקום השני שתי עשיריות אחריו (10.12) ומייק רודג'רס הגיע שלישי עם 10.18 שניות. "נשאר לי עוד הרבה מטען", השוויץ גאטלין לאחר שחגג את המקום הראשון. "שייטתי ל-9.92 שניות בלי רוח. הרגשתי שגרמתי לזה להיראות קל". כזכור, גאטלין היה האצן היחיד שגבר על יוסאין בולט בשנה שעברה אחרי שחגג ניצחון ברומא, אבל חודשיים לאחר מכן הוא נכנע לג'מייקני באליפות העולם במוסקבה.

על המשמעות של הניצחון מבחינתו אמר האמריקאי: "אני חושב שהרבה אנשים לוקחים שנה מנוחה בין האולימפיאדה לאליפות העולם, אבל אני חושב שהשנה היא השנה שבה אתה יכול להראות את הכישרון שלך".

שי וונג'ון אצן סיני. AP
ניצחון מפתיע. וונג'ון/AP

תחרות מעניינת נוספת הגיעה בקרב ה-110 משוכות ובזמן שהאלוף האולימפי מאתונה שיו ליאנג צפה בתחרות מהצד, ניצל האתלט הסיני שי וונג'ון את היעדרותו כדי לזכות במקום הראשון (13.23 שניות) ולגבור בדרך על אלוף העולם דייויד אוליבר שהגיע רק שלישי (13.28 שניות). פסקל מרטינו-לגארד הצרפתי הגיע שני (13.26 שניות).

"לא ציפיתי שאני אוכל לסיים ראשון במירוץ היום מכיוון שכל היריבים שלי הם אתלטים בעלי שם עולמי, כמו דייויד אוליבר", אמר וונג'ון. "זו הפתעה גדולה עבורי וכבוד גדול מבחינתי לנצח בבית". ליאנג שלא שב להתחרות מאז ההתרסקות בלונדון אמור לחזור בשנה הבאה עם הפנים לעבר אליפות העולם בבייג'ינג ב-2015.

הצרפתי רנו לאבילני, שמחזיק בשיא העולם בקפיצה במוט שעומד על 6.16 מטר, תוצאה אותה קבע בחודש פברואר האחרון, המשיך את השליטה שלו וחגג ניצחון קליל עם 5.92 מטר. הפער בינו לבין המקום השני עמד על 30 סנטימטרים אחרי שקונסטדינוס פיליפידיס סיים שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בלסינג אוקגברה אתלטית ניגרית. AP
ניצחון כפול. בלסינג אוקגברה/AP

מי שרשמה ניצחון כפול היא בלסינג אוקגברה הניגרית שחגגה זכייה בתחרות לקפיצה לרוחק עם תוצאה של 6.686 מטר כבר בניסיון הראשון שלה ולאחר מכן גברה על יתר המתחרות שלה בריצה ל-200 מטר עם 22.36 שניות. הג'מייקנית שלי אן פרייזר פרייס, שזכתה בתחרות ל-100 מטר בשבוע שעבר בתחרות הדיימונד ליג בקטאר, נפצעה לפני תחילת התחרות בגלל פציעה. ורוניקה קמפבל בראון שהחמיצה כמעט את כל העונה שעברה בגלל הרחקה סיימה רק חמישית.

בראון נשאלה, מן הסתם, על מה שעבר עליה, ואמרה: "אני עושה את המסלול הזה כל חיי והאמת היא שאף פעם לא השתמשתי בסמים. אני לא יודעת מאיפה צצו התוצאות החיוביות. לשבת בחוץ כשאת יודעת מה שאת יודעת ולראות איך 2013 חולפת זה קורע לב. אני יודעת שבמוקדם או במאוחר אני אחזור לכושר שבו אני רוצה להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully