וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה בליגה האירופית, יובנטוס שברה שיאים

צ'רצ'י מטורינו החטיא פנדל (90) ושלח את פארמה לאירופה עם 0:2 על ליבורנו. יובה הגיעה ל-102 נק' ליגה ב-0:3 על קליארי

קלאודיו מרקיסיו חוגג עם שחקני יובנטוס. AP
מאזן ביתי מושלם. שחקני יובנטוס חוגגים/AP

המחזור ה-38 והאחרון לעונת 2013/14 יצא הערב (ראשון) לדרך עם תשעה משחקים כשכל תשומת הלב התרכזה סביב המאבק על הכרטיס האחרון לליגה האירופית. הקבוצה המאושרת שהשיגה את המקום השישי והמקום באירופה היא פארמה שניצחה 0:2 את ליבורנו וניצלה החטאת פנדל של צ'רצ'י מטורינו בדקה ה-90 ב-2:2 הדרמטי שלה מול פיורנטינה. עוד לפני כן סיימה יובנטוס האלופה את העונה עם 0:3 קליל על קליארי, שמרה על מאזן ביתי מושלם וקבעה שיא של 10 הליגות הבכירות באירופה עם 102 נקודות ליגה. רומא סגניתה הפסידה 1:0 בגנואה וקטאניה, שירדה ליגה בשבוע שעבר סיימה את העונה עם 1:2 ביתי על אטלנטה.

אמאורי שחקן פארמה. AP
העלה את פארמה לאירופה עם צמד. אמאורי/AP

פיורנטינה - טורינו 2:2

איזו דרמה בארטמיו פרנקי. טורינו הגיעה לפירנצה בידיעה שניצחון שלה יקנה לה כרטיס לאירופה אבל פספסה שתי נקודות בצורה אכזרית. אלסיו צ'רצ'י החטיא פנדל בתוספת הזמן והעניק את המקום באירופה דווקא לפארמה שחלפה על פני טורינו במקום השישי. טורינו הצליחה לחזור פעמיים מפיגור עם שערים של לארונדו (67) וקורטיץ' (84) אבל הסוף היה אכזרי מבחינתה.

פארמה - ליבורנו 0:2

פארמה ידעה שהיא חייבת לנצח ובמקביל שטורינו תאבד נקודות מול פיורנטינה כדי להשיג את הכרטיס לליגה האירופית ועשתה את שלה עם צמד של אמאורי (62 ו-80) אבל הבשורות הגדולות מבחינתה הגיעו מפירנצה שם אלסיו צ'רצ'י החטיא פנדל בתוספת הזמן ומנע מקבוצתו ניצחון על פיורנטינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלסיו צ'רצ'י שחקן טורינו. Giuseppe Bellini, GettyImages
הגיבור הטרגי. צ'רצ'י/GettyImages, Giuseppe Bellini

יובנטוס קליארי 0:3

יובה הבטיחה כבר מזמן את האליפות באיטליה אבל הערב היא סיימה את העונה רשמית עם שני שיאים מדהימים. האלופה שמרה על מאזן ביתי מושלם של 19 ניצחונות לראשונה בתולדות הליגה והגיעה ל-102 נקודות, יותר מכל קבוצה בעשר הליגות הבכירות באירופה. אנטוניו קונטה עלה בהרכב החזק שלו עם טבס ויורנטה בהתקפה ואנדראה פירלו העלה את הגברת הזקנה ליתרון ראשון כבר בדקה השמינית. פרננדו יורנטה הכפיל את היתרון כעבור שבע דקות ובישל לקלאודיו מרקיסיו את השלישי חמש דקות לפני ההפסקה. יובה מסיימת עונה נפלאה בסטייל ותקווה בעונה הבאה להסתער על ליגת האלופות, המפעל שבו היא כשלה בשנתיים האחרונות.

גנואה - רומא 0:1

הקבוצה של רודי גרסיה סיימה עונה נפלאה מבחינתה עם טעם קצת חמוץ והפסד שלישי רצוף, הפעם מול גנואה החלשה. יואניס פטפאטצידיס היווני כבש את שער הניצחון בדקה ה-83. רומא סיימה את העונה עם 85 נקודות במקום השני ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. גנואה סיימה את העונה במקום ה-13 עם 44 נקודות כשהיא חולפת על פני אודינזה בזכות הפרש שערים עדיף.

משחקים נוספים:

מילאן - ססואולו 1:2
למילאן: סולי מונטארי (2), נייג'ל דה יונג (27). לססואולו: סימונה זאזה (90)

נאפולי - ורונה 1:5
לנאפולי: חוסה קאייחון (5), אסטבן זאפאטה (13 ו-25), דריס מרטנס (61 ו-77)

לאציו - בולוניה 0:1
ללאציו: לוקאס ביגליה (90)

קטאניה - אטלנטה 1:2
לקטאניה: פרנצ'סקו לודי (65), גונסלו ברחסיו (90). לאטלנטה: מוסא קונה (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully