וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר היורוליג: הישראלים מסתערים, באירופה אדישים

בזמן שמכבי תל אביב בכדורסל היא אובססיה לאומית בישראל, באירופה האירועים מתקבלים בפרופורציות אחרות. כמויות האוהדים במילאנו ונתוני הרייטינג בספרד ממחישים זאת במדויק. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב תשחק הערב (ראשון) מול ריאל מדריד בגמר היורוליג (21:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות), ובזמן שמדינת ישראל סוערת ונרגשת לקראת ההתמודדות, שוב מתברר שבאירופה הפרופורציות אחרות לחלוטין.

שליחת וואלה! ספורט למילאנו, ורד כהן, מעריכה כי עשרת אלפים אוהדי מכבי תל אביב ימלאו הערב את האולם באיטליה, אחרי שגם היום יצאה רכבת אווירית למילאנו, של אוהדים צהובים שנוסעים במיוחד לגמר.

אוהדי מכבי תל אביב במילאנו. מגד גוזני
פי שניים מאוהדי שלוש הקבוצות האחרות ביחד! אוהדי מכבי במילאנו/מגד גוזני

וכך, החלוקה של כמויות האוהדים בחצי הגמר ממחישה את התמונה במדויק: מול כ-7,000 אוהדים מישראל, הגיעו כ-1,000 אוהדים של צסק"א, ו-2,000 אוהדים ספרדים (1,000 של ברצלונה ו-1,000 של ריאל מדריד). כלומר, אוהדי מכבי תל אביב הגיעו בכמות כפולה מכל שלוש הקבוצות האחרות ביחד.

בנוסף, אין מדובר רק בכמות האוהדים, אלא באובססיה הלאומית. אין ספק שבישראל גמר היורוליג הוא ה-סיפור של היום, שתופס את הכותרות הראשיות, ולא רק במדורי הספורט. בעוד הדיווח על מעללי מכבי תל אביב נפרשו על פני עמודי השער של העיתונים הישראלים - העיתונות בספרד, ששתי הקבוצות הכי גדולות שלה שיחקו בחצי הגמר ואחת מהן תשחק בגמר, מתעלמת כמעט לחלוטין מהאירוע.

בשער של "אל פאיס" מאתמול יש רק תמונה של ליאו מסי. אומנם טבעי שאליפות המדינה בכדורגל מעניינת הרבה יותר, אבל באתרים "מארקה" ו"אס" מהיום בבוקר, אם גמר היורוליג מאוזכר - זה קורה אחרי ידיעות על טניס ועל אופנועים.

כמו כן, המספרים שממחישים את כל הסיפור זה נתוני הרייטינג. המשחק בין רפאל נדאל הספרדי לאנדי מארי בטורניר רומא שהתקיים באותה שעה של חצי גמר היורוליג זכה ליותר מפי שלושה ברייטינג מאשר המפגש המקומי בין ריאל מדריד לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד במהדורה:

ח"כ מירי רגב על תפילת יהודים בהר הבית: "אל תאיימו עלינו!". הצעת החוק החדשה של יו"ר ועדת הפנים, מירי רגב וח"כ חיליק בר ממפלגת העבודה מבקשת לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית. ח"כ רגב מגיבה לטענה לפי ההצעה מפירה את הסטטוס קוו ועלולה להצית מהומות וטוענת שמדובר באיומים. היא מתייחסת גם לסיכוי של ההצעה לעבור את אישור הממשלה ומבטיחה שבמידת הצורך, היא תעתור לבג"ץ.

תעשיית המזכרות של הילולת הרשב"י בהר מירון: אלפי בני אדם הגיעו אתמול לקברו של הרשב"י בהר מירון ולצד התפילות, הריקודים והחגיגות מתנהלת לה תעשיית מכירת מוצרים עניפה: מבקבוקי יין ועד לקמיעות ותמונות באלפי שקלים. כתב וואלה! לענייני חרדים, יקי אדמקר, על הצד היקר של ל"ג בעומר.

חוק האלכוהול: ממחר אסור יהיה לפרסם משקאות חריפים על שלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים במטרה להפחית את תופעת צריכת האלכוהול בקרב קטינים. בזמן שעל פניו נראה שבישראל מקשיחים את החקיקה בתחום צריכת האלכוהול, תופתעו לשמוע שדווקא בצרפת ובארה"ב קשוחים יותר.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בעקבות מדורות ל"כג בעומר, צפוי זיהום אוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully