וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן נפגש עם מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו

18.5.2014 / 12:38

בעלי חיפה ערך פגישת היכרות עם האיש החזק ביורוליג, נציגי המנהלת שנכחו ביקשו להגדיל את הנציגות הישראליות באירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יוליד יום? רוזן, ברתומאו ונציגי המנהלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן נפגש היום (ראשון) עם מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו, ביחד עם ראשי מנהלת ליגת העל, היו"ר שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס. עבור נציג מכבי חיפה שהשתתפה העונה ביורוקאפ זו היתה פגישת היכרות עם ברתומאו. רוזן ביקש שבמידה וחיפה תשחק גם בעונה הבאה ביורוקאפ, יוקדם משחקה הראשון במפעל כדי שתוכל לצאת למסע משחקים ב-NBA כפי שערכה בשנים האחרונות. כמו בפגישות קודמות בשנים האחרונות, כך גם הפעם נציגי מנהלת הליגה ביקשו מברתומיאו להגדיל את כמות הקבוצות הישראליות המשתתפות במפעלים האירופאיים של היורוליג, במיוחד לאור הצלחת הקבוצות הישראליות העונה בשני המפעלים.

בתוך כך, הודיעה מנהלת הליגה כי תפנה למשטרה לחקור ולהעמיד לדין את המעורבים בתקיפת שני אוהדי הפועל ירושלים בסיום משחק הניצחון על הפועל חולון. "מנהלת הליגה יוזמת בימים אלה תקנון רחב ומקיף אשר יפרט טיפול בהתנהגות אוהדים אלימה המסתמך על תקנון ההתאחדות הכדורגל האנגלית אשר ניקתה את היציעים מאלימות בשנים האחרונות. המנהלת תבקש בין היתר את הסמכות להרחיק אוהדים אלימים ומקללים מהיציעים".

בסוף השבוע האחרון נערך קונגרס פיב"א אירופה במינכן, ובו נבחר טורגיי דמירל הטורקי כנשיא החדש של הנהלת פיב"א אירופה. את ישראל ייצגו בקונגרס חבר ההנהלה אילן קובלסקי, שזכה באות הוקרה על התמדה וחריצות לקידום הכדורסל באירופה, המנכ"ל יעקב בן שושן והעיתונאי נח קליגר. אחד הנושאים החמים בקונגרס היה שאלת אירוח משחקי אליפות אירופה 2015 באוקראינה, ולבסוף הוחלט לתת למארחים עוד חודש לבדוק האם יוכלו לארח את הטורניר במדינתם שנמצאת במצב בטחוני מעורער. מדינות רבות, ביניהן ישראל, הביעו עניין באירוח בתים בטורניר אם יילקח מאוקראינה האירוח ויוחלט על פיצול האליפות בין כמה מדינות.

כמו כן הודיעה פיב"א אירופה על הקטנת המדינות המשתתפות באליפות אירופה לעתודה דרג א' מ-20 ל-16 כבר בשנה הבאה. המשמעות היא ש-7 נבחרות ירדו השנה דרג מתוך 20 המשתתפות, כשבתום שלב הבתים הראשון, בו משתתפת ישראל בבית אחד עם צרפת, רוסיה, בולגריה ופולין, יירדו 8 נבחרות לבית התחתון, ממנו רק נבחרת אחת תישאר בדרג א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully