וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט זכתה באליפות בלגיה, לוזון רק במקום השני

הקבוצה מבריסל חגגה אחרי 1:3 על לוקרן. ניצחון 0:1 על גנק לא הספיק לסטנדרד ליאז', שסיימה כסגנית רק בגלל הקיזוז

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
סטנדרד לא הגיעה לרגעי האמת של העונה. לוזון/GettyImages

אנדרלכט זכתה היום (ראשון) באליפות בלגיה אחרי ניצחון 1:3 על לוקרן במחזור האחרון של הפלייאוף העליון. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון סיימה כסגנית אחרי 0:1 על גנק ואילו קלאב ברוז' הסתפקה במקום השלישי למרות ניצחון 0:2 על זולט וארחם. בפועל סטנדרד צברה העונה 82 נקודות לעומת 79 של אנדרלכט, אבל האחרונה עקפה אותה בזכות הקיזוז.

הקבוצה של גיא לוזון הוליכה את הטבלה במשך 36 מחזורים, אבל הסיומת הייתה של אנדרלכט. הקבוצה מבריסל מחקה פיגור בן שמונה נקודות מסטנדרד, עלתה לפסגה שלושה מחזורים לסיום, וזכתה באליפות שלישית ברציפות ו-33 בתולדותיה.

לוזון והשחקנים שלו כאמור הסתפקו במקום השני ששולח אותם למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. קלאב ברוז' שהייתה חלק ממירוץ האליפות עד המחזור הקודם, סיימה את העונה במקום השלישי והיא תשחק בליגה האירופית.

שאנסל אמבמבה שחקן אנדרלכט חוגג שער. רויטרס
אליפות שלישית ברציפות. אנדרלכט/רויטרס

אנדרלכט - לוקרן 1:3

המארחת עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-18, כשאלכסנדר מיטרוביץ' הגיע ראשון להגבהה מאגף שמאל, הכניס את הראש היטב וקבע 0:1 עם שערו ה-16 העונה. אנדרלכט המשיכה ללחוץ במטרה להכפיל את היתרון שלה, אבל בדקה ה-54 אנתוני ואנדן בורה הכשיל את ג'ורדן רמאקלה על סף הרחבה וראה אדום. השופט פסל על פנדל למרות שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה וחמדי חרבאווי שדייק מהנקודה הלבנה.

שתי דקות חלפו וגם לוקרן ב-10 שחקנים, אחרי שקואן פרסונס הורחק בגלל עבירה. השוער האורח תומאס קמינסקי הדף לא טוב את הכדור החופשי ושאנסל אמבמבה דחק את הריבאונד מקרוב. 1:2 לאנדרלכט. בדקה ה-67 זה כבר היה גמור, כשדניס פראט בעט חזק מ-16 מטר לרשת של לוקרן.

סטנדרד ליאז' - גנק 0:1

מהדי קארסלה סיים מבצע קבוצתי נאה עם בעיטה מזווית קשה הישר לרשת כדי לקבוע 0:1 כבר אחרי ארבע דקות, אבל במקביל הגיעו החדשות הלא טובות מבריסל. סטנדרד שמרה על היתרון עד הסיום כדי לסיים במקום השני.

קלאב ברוז' - זולט וארחם 0:2

קלאב ברוז' איבדה סיכוי לאליפות, אבל קיוותה לסיים במקום השני. בסופו של יום היא לא הצליחה והסתפקה במקום בליגה האירופית. איידור גודיונסן (9) וניקולאס קאסטיו (75) כבשו. ליאור רפאלוב פתח והוחלף בדקה ה-79.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
בליגה האירופית. רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

* בשוויץ אבי ריקן שיחק 90 דקות ב-2:2 הביתי של ציריך מול אראו. ציריך איבדה את המקום הרביעי ללוצרן בעקבות התיקו הזה אך תשחק באירופה אחרי שזכתה בגביע המקומי.

* גראסהופרס של מונס דאבור הפסידה 3:1 בחוץ לסיון, אך סיימה את העונה במקום השני שמקנה לה מקום במוקדמות ליגת האלופות. החלוץ הישראלי ישב על הספסל ולא שותף במשחק האחרון לעונה.

* בקפריסין, אנורתוזיס סיימה את העונה ב-2:2 מול אפולון ונעלה את הפלייאוף העליון במקום האחרון. רוברטו קולאוטי (פתח והוחלף במחצית) ומשה אוחיון (68 דקות) היו שותפים, עמית בן שושן נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully