וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "לא חושב שהיה קשר שנתן תפוקה כמו זהבי"

מכבי תל אביב בירכו את מלך השערים על השלושער מול סכנין: "מגיע לו על עונה גדולה". מפגן תמיכה של השחקנים בראדי

one

האלופה מכבי תל אביב, שזכתה באליפות שנייה ברציפות, סיימה אמש (שבת) בסטייל את העונה עם ניצחון מוחץ 1:4 נגד בני סכנין בבלומפילד. חתן השמחה היה ערן זהבי, שסיים את השנה עם שלושער נפלא, שהבטיח לו את תואר מלך השערים של ליגת העל, עם 29 כיבושים. עם שריקת הסיום, קיבל זהבי את כדור המשחק למזכרת וזכה להמון תשואות ועידוד מאוהדי הקבוצה ומהשחקנים עצמם.

בסיום המשחק שוחח המאמן פאולו סוזה עם שחקניו ואמר להם בין השאר כי הוא גאה בהם על המאמץ והיכולת שהפגינו לאורך העונה וביקש מהם לנוח טוב בפגרה ולשמור על עצמם לקראת החזרה לאימוני טרום העונה הבאה שנקבעו ל-15 ביוני. סוזה אמר בראיונות שנתן בסיום כי הוא צפוי לשוב לישראל ב-10 ביוני וכי נכון לעכשיו הוא נשאר בתפקידו. במועדון מעריכים כי במהלך השבוע הקרוב תתבהר סופית שאלת הישארותו של הפורטוגלי לקראת העונה הבאה. גם לאנשי הצוות של סוזה, מאמן הכושר נאצ'ו טורנו, עוזר המאמן ויקטור סאנצ'ס והאנליסט מנואל קורדיירו, הוזמנו טיסות חזרה לישראל ב-12 וב-13 ליוני, וגם הם מתוכננים לשוב ארצה לקראת פתיחת אימוני טרום העונה וההכנות למוקדמות ליגת האלופות.

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
זהבי חוגג/קובי אליהו

שחקני האלופה, פתחו את הערב עם מפגן תמיכה בקשר מהראן ראדי, שספג לאחרונה שריקות בוז וקללות מחלק קטן בתוך אוהדי הקבוצה. לפני יומיים אף רוססו מספר כתובות נאצה בגנותו של ראדי בקרית שלום ואמש עלו כל שחקני הקבוצה לחימום עם חולצות מיוחדות ועליהן הכיתוב: "האלופים נגד הגזענות, כולנו עם ראדי".

"אין יותר מרגש מלזכות באליפות, תמיד מסתכלים על הסוף", אמר ראדי הנרגש בסיום המשחק. "הסוף של העונה היה כל כך מתוק וצריך לתת מילה טובה מאוד לקהל הענק שלנו, שהגיע היום בהמוניו, למרות ששודר משחק האליפות בספרד ובנוסף כמה אלפים נסעו לצפות בקבוצת הכדורסל שלנו במילאנו ובהזדמנות הזאת אני מאחל להם המון הצלחה ושבעזרת השם ינצחו בגמר".

ראדי התייחס למפגן התמיכה הגדול שקיבל מהקהל ומהשחקנים והוסיף: "אני למדתי להסתכל בחיים על חצי הכוס המלאה. תפקידי הוא לתת את מה שצריך על המגרש ואני רואה את ההערכה והכבוד שאני מקבל מרוב הקהל. לגבי החלק האחר בקהל, אז כמו שאומרים 'שתיקה שווה זהב' ותמיד אני מסתכל על הרוב. הייתה כאן תמיכה נפלאה ואני בהזדמנות הזאת רוצה להודות לשחקנים ולמועדון שעשו לי מחווה מאוד מאוד מרגשת, עם החולצות והכתוביות בתחילת המשחק בחימום. זה לא מובן מאליו וזה מראה על אהבה וההערכה ואני מאוד מקווה שאמשיך לתת את מה שאני נותן על המגרש לקהל המדהים הזה כי מגיע לו. אני חושב שקיבלתי את זה בכבוד בגלל ההשקעה שלי על המגרש".
ראדי פירגן לחברו ערן זהבי שזכה אמש בתואר מלך השערים ואמר: "ערן נתן עונה מצוינת. לא חושב שהיה קשר בשנים האחרונות, שנתן תפוקה כזאת. אני חושב שהגיע לו להיות מלך השערים, למרות שאני גם מאוד מעריך את עומר דמארי שהוא חבר טוב שלי בנבחרת. אני חושב שהגיע לערן על העונה הענקית שהוא נתן ואני מאחל לו הרבה עונות כאלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מהראן ראדי חגיגות האליפות של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מפגן תמיכה מהשחקנים. ראדי/יוסי ציפקיס

הקשר שצפוי בימים הקרובים לחתום רשמית על חוזהו, לאחר שסיכם גם לעונה הבאה, מספר על סוד ההצלחה של הקבוצה העונה: "השחקנים כאן מחבקים אחד את השני והכוח שלנו השנה זה הביחד. זה לא מובן מאליו, כי התלכיד שהיה השנה הוכיח שאנחנו קבוצה גדולה, בכל מצב, גם אם היכולת לפעמים לא היתה טובה. ראיתם שיש כאן קבוצה מלוכדת שכל הזמן רצתה לנצח".

מי שקיבל אמש מחמאות מאנשי הצוות המקצועי, הוא החלוץ הצעיר גאל מרגוליס, שקיבל 30 דקות כמחליף במחצית השנייה והציג ניצוצות מהיכולת הטובה שלו. מרגוליס היה מעורב מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה ואף הגיע לשני מצבי הבקעה מצויינים שאותם החמיץ. מרגוליס היה זה שהוכשל במהלך שהוביל לפנדל שקיבלה מכבי בדקות הסיום, אותו תירגם ערן זהבי לשערו השלישי במשחק והרביעי של הקבוצה בסך הכל.

"זאת הייתה עונה מאוד מוצלחת", סיפר מרגוליס בהתרגשות בראיון ראשון העונה. "הצלחנו גם בליגה האירופית והגענו לשלב מאוד מתקדם שם. עשינו תוצאות מדהימות ועשינו היסטוריה וגם ניצחנו בחוץ ועברנו את שלב הבתים. זו עונה פשוט מצויינת. יש הרבה מה ללמוד מהשחקנים כאן בסגל וכולם מאוד עוזרים לי ותומכים בי מאוד, כי אני אחד הצעירים, אם לא הכי צעיר בסגל. זו מלחמה וזה לא פשוט להיכנס לסגל או להרכב מול שחקנים כמו ברק יצחקי או ערן זהבי, שנתן עונה פשוט גדולה ומדהימה. אני רק לומד מהם בכל יום ובכל אימון".

החלוץ הצעיר המשיך לפרגן לערן זהבי והוסיף: " מה שהוא עושה על המגרש זה פשוט מדהים. הוא מגיע לכל משחק ונותן עבודה ואת המקסימום שלו. אתם רואים גם שכל השחקנים כאן מפרגנים לו וכולם רצו לתת לו להבקיע וזה פשוט חוויה לשחק איתו".

מרגוליס נשאל האם בשל העובדה שהוא לא משחק הרבה, הוא שוקל לעבור לקבוצה אחרת בה יביע את כשרונו והשיב: "אני רוצה לשחק כרגע רק במכבי תל אביב וזו השאיפה שלי. תמיד כיף לזכות באליפות, עם כל החגיגות וכל מה שקורה מסביב ואני מקווה שזה רק ימשיך בצורה הזו ושלאט לאט אני אהיה חלק מרכזי".

הקבוצה תועמד לדין בגין התפרעות אוהדיה (זריקת אבוקה במשחק מול מכבי חיפה). הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 16:30.

שחקן מכבי תל אביב, גאל מרגוליס. ברני ארדוב
מרגוליס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully