וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "אי אפשר למחוק את העונה המצוינת"

18.5.2014 / 9:29

במועדון לא לקחו קשה את ההפסד להפועל תל אביב וכבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. צדק צפוי לעזוב, פינאס מועמד

one

בעירוני קרית שמונה אמנם הפסידו אתמול (שבת) 4:2 להפועל תל אביב, אך סיכמו עונה חלומית מבחינתם שכללה מקום שלישי וזכייה בגביע המדינה - התואר היחידי שהיה חסר בארון הגביעים של המועדון. גם לאחר ההפסד בו ספגו ארבעה שערים, אמרו שחקנים במועדון: "לא משנה מה היה המשחק הזה, את העונה המצויינת שעשינו אף אחד לא יכול למחוק".

כעת יתעסקו בקרית שמונה בעיקר בהכנות לקראת עונה הבאה, כשהמטרה העיקרית היא להשאיר את מרבית הסגל בקבוצה. וויאם עמאשה צפוי לחזור למכבי חיפה לה שייך כרטיסו, בעוד ששיר צדק עשוי גם כן לעזוב. אם צדק יעזוב, בקבוצה יחתימו בלם במקומו. בנוסף, בקרית שמונה מעוניינים לחזק את הקבוצה בשוער שני איכותי, מגינים שייאבקו עם חן דילמוני ועודד אלקיים על המקום בהרכב, כשטובראנו פינאס ממכבי נתניה נמצא חזק על הכוונת.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
מתחילים לחשוב קדימה. בכר/יוסי ציפקיס

גם אלעד גבאי הוזכר אצל גורמים במועדון כמועמד וייתכן שיחזור לקבוצה, אך בשלב זה לא ברור אם המאמן ברק בכר והבעלים איזי שרצקי מעוניינים בשחקן. בקבוצה רוצים חלוץ נוסף כשאנתוני נוואקמה הוא המועמד הבולט אך בו זמנית ממשיכים בקרית שמונה לעקוב אחר שחקנים נוספים. שלום אדרי הצעיר הוזכר גם כן. מי שמעמדו עדיין אינו ברור הוא רוג'רס קולה. בקרית שמונה מעדיפים חלוץ אחר, וישאירו את הזמבי רק במידה שלא יצליחו להשתדרג בעמדה זו.

מי שקיבל כבר הודעה על מימוש האופציה עליו הוא וובה בראון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בקרית שמונה החליטו לממש את האופציה של בראון וכעת השחקן קיבל הודעה על כך ויישב עם שרצקי לסגור את הדברים. אגב, בראון עבר ניתוח בשבוע שעבר ויעבור שיקום של חודש וחצי, אך צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה. דוד מנגה שנעדר במשחקים האחרונים חש טוב יותר וביום שלישי יעזוב את הארץ. בקרית שמונה כבר סגרו על מחנה אימונים בקיסריה ובנוסף מחנה אימונים במירלו, הולנד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני נווקאמה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
המועמד הבכיר. נוואקמה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully