וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את קרית שמונה 2:4

מערכת וואלה! ספורט

17.5.2014 / 21:44

האדומים סיימו עונה בסטייל. סאשה (7), ורמוט (24 ו-50) וכהן (42) כבשו, דמארי לא מצא את הרשת וסיים כסגן מלך השערים

one

אחרי עונה לא פשוטה שהסתיימה עם המקום הרביעי והכרטיס לאירופה (בזכות זכייתה של קרית שמונה בגביע), סגרה הערב (שבת) הפועל תל אביב את 2013/14 בסטייל, כשגברה על עירוני קרית שמונה 2:4. האדומים לא התחשבו במחזיקת הגביע, שקיוותה לסיים שנייה עם ניצחון וסגרו עניין כבר במחצית הראשונה עם חגיגה נהדרת. מי שלא מצא את הרשת למרות ארבעת השערים של קבוצתו הוא עומר דמארי, שעוד קיווה להשיג את תואר מלכות השערים, אך נותר עם 26, בעוד שערן זהבי, שכבש שלושער מול בני סכנין, סיים עם 29 שערים גדולים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
סיומת נפלאה לעונה. הפועל חוגגת על קרית שמונה/יוסי ציפקיס

מהרגע הראשון היה ברור לאן המשחק הזה הולך, כשסאשה העלה את האדומים ליתרון כבר לאחר 7 דקות. ורמוט שהיה המצטיין במגרש הוסיף צמד משלו (24 ו-50), ויחד עם שערו הראשון של אורי כהן בליגת העל כבר הוליכה קבוצתו של בן שמעון 0:4. עד לסיום הספיקה קרית שמונה רק לצמק, ושחקניו של ברק בכר יכולים להתנחם בכך שהם סוגרים עונה נפלאה מבחינתם, עם המקום השלישי וגביע המדינה בארון. לא רע בכלל.

מאמן קרית שמונה, ברק בכר אמר על ההפסד: "זה קורה, בסך הכל נתנו מחצית שנייה טובה במקום בו קבוצות אחרות היו מתפרקות פה. זה לא מוריד ממה שהחבר'ה עשו העונה, אפשר לכתוב ספר על מה שהם עשו. סיימנו במקום השלישי ולקחנו גביע, ובהזדמנות הזאת אני רוצה להודות גם לשחקנים וגם לצוות על עונה נהדרת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
בנגיחה אחת רכה. סאשה/יוסי ציפקיס

מחצית ראשונה

דקה 4: איזו הזדמנות אדירה לדמארי, שהיה יכול לכבוש כשקיבל כדור מחמישה מטרים, אך הבעיטה שלו לא היתה חזקה מספיק כדי להכניע את שוער קרית שמונה.

דקה 5: קרית שמונה יצאה למתפרצת, ואחרי מבצע קבוצתי נפלא הגיע הכדור לדילמוני הפנוי ברחבה, אך זה סחט מקליימן הדיפה.

דקה 7: שער! תרגיל קרן קצר של האדומים הוביל להגבהה לרחבה, לוקאס סשה התרומם והסיט לאחור עם הראש והכדור הכניע את חיימוב, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 13: צ'חנוביץ' התגבר על המגן שלו וירה כדור חד מ-18 מטרים, אך קליימן היה במקום.

דקה 22: האדומים יצאו להתקפה, הכדור הורחק כ-20 מטרים משערו של חיימוב, היישר אל סאשה שהגיע בדהרה וירה טיל נפלא, אך שוער האורחים הדף מצויין.

דקה 24: שער! גילי ורמוט עשה צחוק מההגנה של קרית שמונה כשעבר בין ארבעה שחקנים, ומקצה הרחבה בעט כדור שטוח שהכניע את חיימוב, 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 35: פדידה שלח בעיטה חופשית מסובבת מהפינה של הרחבה, אך הכדור טס מעל לשער.

דקה 38: התקפה טובה של קרית שמונה כשרוצ'ט שלח כדור רוחב מוצלח היישר לראשו של קהת שנגח למרכז השער, קליימן הדף לקרן.

דקה 42: שער! הגנת קרית שמונה לא הצליחה להרחיק, ספורי הוריד עם הראש היישר לאורי כהן, שעמד במרכז הרחבה ומשם שלח את הכדור אל הרשת, בפעם הראשונה שלו בליגת העל, 0:3 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט חוגג. יוסי ציפקיס
מבצע נפלא. ורמוט/יוסי ציפקיס

מחצית שנייה

דקה 50: שער! איזה שער נפלא של גילי ורמוט. ספורי השתלט על איבוד כדור של קרית שמונה, מצא את ורמוט שפרץ אל הרחבה, השכיב את המגן שלו ובעט לקורה ופנימה, 0:4 מוחץ להפועל תל אביב.

דקה 51: שער! האורחים מצאו שער ניחומים תוך פחות משישים שניות, כשבעיטה מצויינת של קהת ממרכז הרחבה הכניעה את קליימן, 4:1 להפועל תל אביב.

דקה 61: אחרי שני בישולים, ספורי כמעט וכבש כשמתפרצת טובה של האדומים הסתיימה במסירה של ורמוט אליו, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 65: פנדל! ספורי הכשיל את אחמד עאבד ברחבה, והשופט לא היסס והצביע אל הנקודה הלבנה. עאבד עצמו ניגש לבעוט אך שלח פנדל חלש ועלוב היישר אל הפינה אליה זינק קליימן שקלט.

דקה 81: רוג'רס קולה כמעט וכבש את השני לאורחים, אך זה בעט כדור חזק לרשת החיצונית.

דקה 82: קורה! עמאשה הטעה טוב את המגן שלו וסובב כדור טוב אך זה ננעץ בקורה.

דקה 90+1: שער! אריאל טליאס, שנכנס כשוער מחליף בהפועל תל אביב הצליח לרשום שתי עצירות מרשימות, הוסיף אחת נוספת כשהדף טיל של קהת למשקוף, הכדור עלה גבוה ונחת היישר על ראשו של קולה שעמד מטר מהשער, ולשוער האדום לא היה סיכוי, 2:4 להפועל תל אביב.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
עונה נפלאה, למרות היכולת הערב. בכר/יוסי ציפקיס

הרכבים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן (אריאל טליאס, 83), אברהם צ'קול, בריאן חרסיסיץ', זאב חיימוביץ', אורי כהן (יגאל אנטבי, 60), לוקאס סאשה, עומר פדידה, רמזי ספורי, גילי ורמוט (שגיב יחזקאל, 68), שון מלכה, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון, דין מימוני, שיר צדק, חן דילמוני, עדן שמיר, אדריאן רוצ'ט (נאור עבודי, 88), רועי קהת, אופיר מזרחי (וויאם עמאשה, 65), יואל צ'חנוביץ' (רוג'רס קולה, 46), אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully