וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "גאה ושמח. הזכייה היא נקודת מפנה בחיי הקבוצה"

מאמן ארסנל חגג תואר. ראמזי התמוגג מהשער בהארכה שהוביל לגביע: "חלמתי עליו הרבה שנים". סטיב ברוס: "זה מצער"

ארון ראמזי שחקן ארסנל. Clive Mason, GettyImages
השער הגדול בקריירה שלו? ראמזי/GettyImages, Clive Mason

אחרי 9 שנים שחונות מתארים, הצליחה אתמול (שבת) ארסנל לשבור את הרצף הנוראי כשזכתה בתואר ראשון מאז 2005 והניפה את הגביע האנגלי. התותחנים ניצחו 2:3 בגמר דרמטי במיוחד את האל סיטי, אחרי שער ניצחון של ארון ראמזי בהארכה.

"רצינו לעשות היסטוריה הלילה ולנצח את המשחק", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, "ובסוף עשינו היסטוריה בשתי דרכים: הראינו איך לא להתחיל גמר גביע, ואז איך לעשות קאמבק. אני כל כך שמח עבור השחקנים, כי זו היתה נקודת מפנה בחיים של הקבוצה הזאת, וחשוב שהם יידעו שהם מסוגלים לזכות בצורה כזאת. זה היה חשוב מאוד". על הפתיחה עצמה אמר המנג'ר הצרפתי: "פתחנו בצורה נוראית, אבל חזרנו. שיבחתי את הרוח של הקבוצה הזאת, ואני גאה מאוד בכך היום". על יריבתו בגמר אמר ונגר: "ברכות להאל, הם סיפקו הופעה פנטסטית לאורך כל המשחק. אנחנו ניצחנו בסוף, אבל הם שיחקו טוב מאוד".

ארון ראמזי, שכבש את שער הניצחון המיוחל, עמוק בתוך ההארכה חגג בסיום ואמר: "הראינו הרבה חוזק ואופי כשביצענו את הקאמבק וניצחנו את המשחק". על השער שכבש אמר ראמזי: "להבקיע את השער המנצח בהארכה זה משהו שחלמתי עליו במשך הרבה הרבה שנים. זה ללא ספק אחד השערים הגדולים בקריירה שלי, ואני מקווה שזה יהיה תואר אחד מיני רבים שיגיעו בהמשך".

מנגד, בהאל היו מאוכזבים מאוד מכך שהתואר היוקרתי חמק מידיהם, למרות שהוליכו בשני שערים כבר אחרי 8 דקות. "לרוע המזל, נגמרה לנו האנרגיה", הודה בסיום סטיב ברוס, מנג'ר הקבוצה. "אפשר היה לראות את זה. כל השבוע נשאנו את השחקנים וזה פגע בנו בסיום. לא הייתי יכול לבקש מהם יותר, אבל היום זה פשוט לא הלך לכיוון שלנו, וזה מצער. מרבית השחקנים במועדון הם אלה שהעלו אותנו ליגה בעונה שעברה, כך שכל הקרדיט להם. הם נתנו הכל אבל בסיום הם לא הצליחו לזכות".

שחקני ארסנל עם הגביע האנגלי. Clive Mason, GettyImages
עשו היסטוריה. התותחנים שוברים רצף של 9 שנים/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully