וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה: מדליית זהב לאליס שלזינגר בסמבו

הישראלית גברה בגמר בבוקרשט על מתחרה בלוגרייה והשיגה את המדלייה. אריק קפלן: "היא ממשיכה להביא כבוד למדינה"

ג'ודוקא ישראלית אליס שלזינגר. קובי אליהו
עוד הישג מצויין. שלזינגר/קובי אליהו

אליס שלזינגר זכתה היום (שבת) במקום הראשון באליפות אירופה בסמבו שנערכה בבוקרשט, רומניה. שלזינגר שמתחרה במשקל של עד 64 ק"ג הביסה מתחרה בולגרייה בגמר שנערך לפני זמן קצר וניצחה בתוצאה 2:4. עוד קודם לכן, בדרכה לגמר, גברה שלזינגר על מתחרה רוסייה בניצחון נקי, ועל מתחרה מבלרוס שאותה הצליחה להטיל בשתי השניות האחרונות ולנצח.

מתחרים ישראליים נוספים בתחרות היו דור דורני שמתחרה עד משקל של 100 ק"ג וניצח את הקרב ראשון אך הפסיד ברבע הגמר למתחרה בולגרי, הספורטאית כחל שפריר שמתחרה במשקל של עד 60 ק"ג, וגם ניצחה בקרב הראשון אך הפסידה ברבע הגמר למתחרה בולגריה, וגיא וסרדאם שמתחרה עד משקל 90 ק"ג לא הצליח להעפיל לקרבות הגמר.

ענף הסמבו משתייך לאומנויות הלחימה המודרניות ומבוסס על ג'ודו והיאבקות כפרית. הענף מאוגד ונתמך בישראל על ידי התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים. ישנם מספר סגנונות בסמבו הכוללים סמבו קרבי, סמבו בסגנון חופשי, סמבו להגנה עצמית וסמבו ספורטיבי, שבו גם מתחרה אליס שלזינגר.

נשיא התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים, אריק קפלן אמר לאחר הזכייה: "אני שמח שאליס ממשיכה להביא כבוד רב למדינת ישראל ומוכיחה שהיא ספורטאית ענקית. אני מאחל כי היא תמשיך לייצג את ישראל וגאה שהיא חלק מהתאחדות "אילת", אשר פועלת לקידום כלל ענפי הספורט הלא אולימפיים במדינה ומטפחת ספורטאים מצטיינים, בין היתר באמצעות סיוע באימונים, מלגות, ציוד ועוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פועלים לקידום ענפי הספורט הלא אולימפיים. קפלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully