וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את יאקין בבאזל

מאמן מכבי תל אביב מוערך בשורות אלופת שוויץ שהדיחה אותו מהמפעלים האירופיים. גם ברונו לבאדיה ומרכוס באבל בתמונה

one

מוראט יאקין עזב אמש (שבת) את באזל, וכעת קבוצת הפאר השוויצרית מחפשת מחליף. על פי התקשורת במדינה, המועמד המוביל להיכנס לנעליו של שחקן העבר הוא מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה, שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד גם למספר קבוצות בליגה הספרדית. על פי הדיווח, נשיא באזל מאוד מעריך את סוזה, שאימן מול הקבוצה שלו עם מכבי תל אביב (שתי תוצאות תיקו, שני הפסדים). מועמדים נוספים לתפקיד הם מרכוס באבל, ברונו לבאדיה ותורסטן פינק.

יאקין סיים את תפקידו יומיים אחרי שהוביל את באזל לאליפות שנייה איתו והחמישית ברציפות בליגה השוויצרית, והיום הקהל באצטדיון סט. יקוב ייפרד ממנו במשחק האחרון של העונה מול לוזאן.

"המאמן יאקין והנהלת המועדון החליטו יחד שהם לא ימשיכו את שיתוף הפעולה הפורה בעונת 2014/15", נמסר בהודעת המועדון. יאקין קיבל את התפקיד באוקטובר 2012, ובמקביל להצלחות בליגה גם הצעיד את באזל לחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה ולרבע הגמר העונה, אחרי שעבר את מכבי תל אביב בפלייאוף ליגת האלופות וכן בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.

יאקין המוערך, ששיחק שנים בנבחרת שוויץ לפני שפרש במדי באזל ב-2006, הוזכר כמועמד לטוטנהאם וכעת נחשב למועמד המוביל לאמן את פנרבחצ'ה. "הייתה לי תקופה מוצלחת ואינטנסיבית כאן. נהניתי מאוד בבאזל", סיכם.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה: מכבי תל אביב תועמד לדין בגין התפרעות אוהדים, על זריקת אבוקה במשחק מול מכבי חיפה.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לשוויץ? סוזה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully