וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו נפצע בחימום, ריאל מדריד ניצחה

כוכב ריאל התעקש לשחק מול אספניול, אך כעת הוא בספק לגמר האלופות. בלעדיו, בייל ומוראטה (צמד) סידרו ניצחון 1:3

כריסטיאנו רונאלדו נוטש את אימון ריאל מדריד. Sascha Steinbach, GettyImages
יחלוק את נעל הזהב עם לואיס סוארס. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Sascha Steinbach

האם ריאל מדריד איבדה את כריסטיאנו רונאלדו לקראת גמר ליגת האלופות? הכוכב הפורטוגלי ביקש לשחק הערב (שבת) במשחק הליגה האחרון של העונה נגד אספניול כדי לשפר את מאזן שעריו (31) בקרב על נעל הזהב מול לואיס סוארס (גם הוא עם 31), אך במהלך החימום הוא חש כאבים בברכו הימנית ואיסקו הוקפץ להרכב במקומו.

לבלאנקוס מצפה ביום שבת הבא גמר האלופות מול אתלטיקו מדריד, וללא רונאלדו עלול חלום הדסימה לחמוק מבין ידיה. בספרד טוענים כעת שהשחקן בספק למשחק הכי חשוב של העונה, וגם בפורטוגל מודאגים לקראת המונדיאל שייצא לדרך בחודש הבא. כזכור, רונאלדו נפצע בפתיחת המשחק מול ויאדוליד לפני 10 ימים ומאז לא שיחק. אם מסי לא יכבוש רביעייה נגד אתלטיקו מדריד, רונאלדו יחלוק את נעל הזהב עם סוארס, כפי שעשו הוגו סאנצ'ס וחריסטו סטויצ'קוב ב-1989/90 ודייגו פורלאן ותיירי הנרי ב-2004/05.

ריאל הסתדרה גם בלי רונאלדו וסיימה את הליגה עם ניצחון 1:3 על אספניול בסנטיאגו ברנבאו. איקר קסיאס פתח בין הקורות כהכנה לגמר האלופות ולא ספג עד דקת הסיום, אז פיצי המחליף צימק. אחרי 64 דקות מאופסות, קארים בנזמה בישל לגארת' בייל שבעט לקורה ופנימה וחגג את שער הליגה ה-15 שלו. אלברו מוראטה המחליף הבקיע את השני ארבע דקות לסיום והשלים צמד ראשון בבוגרים בתוספת הזמן. ריאל סיימה עם 87 נקודות, שיספיקו למקום השני רק אם ברצלונה תפסיד.

שחקן ריאל מדריד איסקו מול שחקן אספניול ויקטור סאנצ'ס. Denis Doyle, GettyImages
הוקפץ להרכב במקום רונאלדו. איסקו לפני ויקטור סאנצ'ס/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully