וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה את דורטמונד 0:2 בהארכה וזכתה בגביע

שערים של אריאן רובן (106) ותומאס מולר (120) סידרו לבווארים דאבל שני רצוף וגביע 17 לארון העמוס. גול חוקי של הומלס נפסל (63), לבנדובסקי נפרד מדורטמונד בלי תואר

שחקני באיירן מינכן מניפים גביע. רויטרס
שוב יצא ווינר. רובן חוגג/רויטרס

באיירן מינכן השלימה הערב (שבת) זכייה שנייה רצופה בגביע הגרמני אחרי ניצחון דרמטי 0:2 בהארכה על בורוסיה דורטמונד סגניתה. אחרי הכישלון בליגת האלופות מול ריאל מדריד, הקבוצה של פפ גווארדיולה לא הצליחה אומנם לשחזר את הטרבל של יופ היינקס מאשתקד אך סיימה עונה בטעם טוב עם עוד דאבל לארון העמוס שלה.

זה לא היה קל לבאיירן, שנתקלה הערב ביריבה עיקשת מאוד שגם עלתה ליתרון (63) בזכות שער של מאטס הומלס, אבל הגול נפסל שלא בצדק אחרי שדאנטה הציל את הכדור מעבר לקו. בדקה ה-106 הגיע אריאן רובן. ה"לוזר" ההולנדי שהפך לווינר בשנה שעברה, ניצל טעות של ויידנפלר ומסירה של בואטנג כדי לבעוט מקרוב לרשת. עמוק בתוספת הזמן של ההארכה קבע תומאס מולר את תוצאת הסיום והעניק גביע מספר 17 לבווארים. פפ גווארדיולה מסיים עונת בכורה בגרמניה עם שניים מתוך שלושת התארים החשובים. דורטמונד מנגד מסיימת עונה די כושלת ללא תואר ובעונה הבאה תיאלץ לראות את רוברט לבנדובסקי, מלך השערים הפולני שלה, מככב ביריבה המושבעת.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן חוגג עם ג'רום בואטנג. Alex Grimm, GettyImages
איזו חגיגה. גווארדיולה חוגג עם בואטנג/GettyImages, Alex Grimm

מחצית ראשונה

דקה 5: כמעט שער מוקדם לבאיירן. אריאן רובן מצא את תומאס מולר שבעט מקרוב, אבל ויידנפלר הציל.

דקה 30: חילוף כפוי לגווארדיולה ודאגה גדולה בנבחרת גרמניה. פיליפ להאם נפצע והוחלף על ידי פרנק ריברי. בגרמניה יעקבו ויקוו שאחד השחקנים הכי חשובים של המיינשאפט יהיה כשיר לברזיל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בספק למונדיאל. לאהם אחרי הפציעה/רויטרס

דקה 43: באיירן ניסתה לעקוץ לפני המחצית. אמיל הויביירג קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער ובעט מזווית קשה שטוח והחוצה.

דקה 45: לבנדובסקי כמעט כבש מול קבוצתו הבאה. הפולני קיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה את הויביירג ובעט ברגל ימין חזק אבל גבוה והחוצה. 0:0 במחצית.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
מי אמר שהוא לוזר? רובן בטירוף/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 56: מצב נפלא לבאיירן מינכן. פרנק ריברי שלח כדור רוחב מצד שמאל, תומאס מולר הגיע ובעט מקרוב כדור חזק אבל ויידנפלר הדף עם רגלו ברגע האחרון.

דקה 63: שער חוקי של דורטמונד נפסל! כדור חופשי מצד שמאל מצא את ראשו של הומלס שנגח מול השער החשוף. דאנטה הציל את הכדור שלפי מצלמות הטלוויזיה עבר את קו השער אבל השופט הורה להמשיך.

דקה 73: אוליבר קירש המחליף כמעט עקץ כשבעט כדור שטוח מ-20 מטרים חזק לפינה, אבל נוייר הדף ברגע האחרון.

דקה 74: מריו גצה שלח כדור עומק נהדר לאריאן רובן שתוך כדי סיבוב בעט חזק, אבל ויידנפלר רשם עוד הצלה לאוסף.

רוברט לבנדובסקי שחקן בורוסיה דורטמונד מול באיירן מינכן. רויטרס
נפרד בלי תואר. לבנדובסקי/רויטרס

הארכה

דקה 91: דורטמונד פתחה בסערה את ההארכה וכמעט כבשה מיד בפתיחתה. פייר אובמיאנג קיבל כדור רוחב מצד ימין ובעט חזק בנגיעה אבל הכדור שלו חמק החוצה.

דקה 106: גול! איזו דרמה בברלין. אריאן רובן כובש סוף סוף בהתמודדות הזו. רומן ויידנפלר, דווקא אחרי משחק מצוין שלו מסר כדור לא מדויק לשמלצר שאיבד את הכדור לבואטנג ששלח כדור רוחב מצד ימין. רובן נותר בלתי מכוסה ובעט מקרוב פנימה. 0:1 לבאיירן מינכן.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
איזה טירוף. מולר חוגג את השני/רויטרס

דקה 115: רובן קיבל הזדמנות לגמור את המשחק. ההולנדי נשלח לבדו מול ויידנפלר שרשם עוד הצלה גדולה.

דקה 120: כמעט ה-1:1 (!). מרקו רויס קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק תחת הלחץ אבל הגנת דורטמונד הצליחה להרחיק את הכדור שחמק מעל השער ויצא לקרן.

דקה 122: גול! תומאס מולר סגר עניין אחרי שקיבל כדור עומק, התגבר על שמלצר, חלף על פני ויידנפלר ומקרוב נעץ את המסמר האחרון בארון של דורטמונד. 0:2 לבאיירן.

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד עם רוברט לבנדובסקי. Boris Streubel, GettyImages
פרידה אחרונה. לבנדובסקי וקלופ/GettyImages, Boris Streubel

הרכבים

דורטמונד: רומן ויידנפלר, לוקאש פישצ'ק, סוקרטיס פפאסטאטופולוס, מאטס הומלס, מרסל שמלצר, מילוש יואיץ' (פייר אובמיאנג, 83), נורי שאהין, הנריך מחיטריאן (אוליבר קירש, 60), מרקו רויס, קווין גרוסקרויץ (יונס הופמן, 115), רוברט לבנדובסקי.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאהם (פרנק ריברי, 30), ג'רום בואטנג, דאנטה, ראפיניה, חאבי מרטינס, פייר אמיל הויביירג (דניאל ואן בויטן, 102), טוני קרוס, אריאן רובן, מריו גצה, תומאס מולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully