וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: בני יהודה ירדה, שחקנים ואוהדים התפרעו

אירוע מכוער בווינטר: הזהובים הפסידו 1:0 להפועל ר"ג והגיבו באלימות. סדרן הוכה, בני יהודה טוענת שמדובר באוהדי ר"ג

עימותים בין השוטרים לאוהדי בני יהודה. קובי אליהו
שבוע אחרי ההתפרעויות הללו, אירוע מכוער גם בקבוצת הנוער/קובי אליהו

עונת הבלהות של בני יהודה ידעה היום (שבת) נקודת שפל נוספת, כאשר שבוע אחרי ירידת הליגה של הקבוצה הבוגרת, גם קבוצת הנוער נשרה לליגה הלאומית אחרי הפסד 1:0 להפועל רמת גן באצטדיון וינטר. כמו במקרה של הבוגרים, גם הפעם התלוו לכאב הספורטיבי אירועי אלימות מכוערים ומביישים.

עם שריקת הסיום של השופט רועי ריינשרייבר החלו מספר משחקני בני יהודה להתפרע על כר הדשא, לאחר שלא אהבו לראות את שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם אוהדיהם. שחקן בני יהודה ניב עשור החל להשתולל ולהתפרע, כאשר חלק מחבריו נגררים איתו למהומה הגדולה. בעקבות התפרעותו ספג עשור כרטיס אדום מהשופט ריינשרייבר והוא צפוי לעמוד לדין משמעתי בגין תקיפה והתגרות, כאשר בדו"ח השיפוט יצוין בפירוש כי הוא זה שגרם להתלהטות היצרים.

מאמן בני יהודה רמי לוי ניסה לבלום את שחקניו בגופו, אך לא הצליח והמהומה גברה עם פריצתם של אוהדים רבים לכר הדשא. כמה מאוהדי בני יהודה החלו לחבוט בשחקני רמת גן ואף זרקו רימון עשן כתום ליציע של האורדונים. המהומה נמשכה דקות ארוכות כאשר במקום נכחו פחות מ-20 מאבטחים שלא הצליחו להתמודד עם האירוע. במקום לא נכחו שוטרים ולכן גם לא היו מעוקבים או עצורים. בתוך המהומה הגדולה ועל פי צילומי הטלוויזיה, נראו שני אוהדים שתוקפים בפראות בגסות סדרן מבוגר, כאשר אחד מהאוהדים אף בועט בגבו בזמן שהסדרן שוכב על הדשא לאחר שהופל.

לטענת אנשי בני יהודה, וגם על פי מספר גירסאות במגרש, האוהדים שתקפו את הסדרן הם לכאורה בני משפחה של אחד משחקני הפועל רמת גן, שרצו לרדת לכר הדשא כדי להגן על שחקני רמת גן והסדרן שהותקף מנע מהם את הכניסה לדשא.
השופט ריינשרייבר צפוי לציין פריצה של אוהדי בני יהודה לכר הדשא ובנוסף שהאוהדים הכתומים אף תקפו מאבטחים ושחקנים של הפועל רמת גן. גם משקיף המשחק יציין פריצה של אוהדי בני יהודה לתוך תחומי המגרש.

בהתאחדות לכדורגל אמרו היום כי הם רואים בחומרה רבה את האירועים על כר הדשא. תובע ההתאחדות ניר רשף צפוי לצפות בצילומי הטלוויזיה ומחר הוא יגיש ככל הנראה כתבי אישום חמורים ביותר כנגד כל המעורבים בהתפרעות המכוערת. נכון לעכשיו, נראה כי שני המועדונים יועמדו לדין משמעתי בשל חלקם באירוע האלים.

איציק ברוך מאמן עירוני קרית שמונה. נמרוד סונדרס
ראה את אירועי וינטר מלפני שלוש שנים חוזרים לו מול העיניים. איציק ברוך/נמרוד סונדרס

תגובת בני יהודה: "אנו מצרים על האירועים שקרו בסיום משחק הנוער באצטדיון וינטר, אנו מגנים את האירועים מכל בכל. עם זאת צפינו שוב ושוב בתמונות המזעזעות בהן הוכה סדרן ולאחר בדיקה שערכנו מצאנו כי לא מדובר באוהדי בני יהודה אלה באוהדי הפועל רמת גן, חיזוק לכך ניתן לקבל מדבריו של הסדרן שהוכה. לדבריו של הסדרן, ניסה למנוע כניסה של הורים של שחקן מקבוצת הפועל רמת גן והם התנפלו עליו והכו אותו, יתרה מכך הוא מכיר את אותם אנשים שתקפו אותו. כך או כך לאירועים מהסוג הזה אין מקום בכדורגל הישראלי בכלל ובפרט בנוער".

איציק ברוך, מאמנה של הפועל רמת גן שהצליחה לשרוד בסופו של דבר בליגת העל, אמר בסיום: "חבל שזה קרה, זה הרס את החגיגה. כמי שהיה פה לפני שלוש שנים באירועי וינטר, ראיתי את זה חוזר לי מול העיניים. רק רציתי להרחיק את השחקנים שלי מהבלגן ולהכניס אותם לתוך חדר ההלבשה".

מאמן בני יהודה רמי לוי, אמר בסיום: "אני מצטער, כנראה שיש יותר מדי אמוציות וכאב מהשבוע שעבר. עצוב לי מה שקרה, אבל ניתן להבין את ההתנהגות של השחקנים בגלל הכאב, גם אם לא להצדיק זאת".

תגובת הפועל רמת גן לאירועים בסיום המשחק: "הפועל רמת גן מחנכת לתרבות ספורט והגינות ומגנה כל סוג של אלימות, בטח במשחקי נוער. המשחק כולו היה ספורטיבי ולפריצת אוהדי בני יהודה למגרש בסיום אין קשר להפועל רמת גן. לגבי הכאת הסדרן, יש צילומים ברורים של המעורבים ואנו מצפים מהמשטרה לעשות את עבודתה. במידה שיתברר שמדובר באוהדי הקבוצה הם יורחקו מהמגרשים".

מהמשטרה נמסר: בעקבות הקטטה שהתפתחה בין אוהדי בני יהודה והכאתו של המאבטח, כוחות משטרה הגיעו לאצטדיון ( מספר דקות אחרי הקריאה) אולם אף אחד לצערינו לא הסכים להגיש תלונה או לשתף פעולה עם המשטרה. למרות זאת הושגו הסרטים המתעדים את האלימות במגרש, מפקד המרחב הורה לכוחות בשטח לעצור כל מי שהיה מעורב בקטטה".

דובר משטרת תל אביב: "משטרת מרחב דן עצרה הערב ארבעה חשודים מרכזיים בקטטה שאירעה היום בווינטר, בינהם החשוד שנראה בועט בסדרן. כל הארבעה הובאו למרחב דן לחקירה, מודים במיוחס להם, יעלו מחר להארכת מעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully