וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד בגמר אחרי 62:100 על ברצלונה

מדהים: הבלאנקוס התעללו ביריבה השנואה בקלאסיקו הגדול וייפגשו את מכבי ת"א ביום ראשון. מירוטיץ' ורודריגס בלטו

סרחיו יול ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
הצגה גדולה של ריאל. יול/GettyImages

אולי בפעם השלישית זה יצליח? ריאל מדריד ניצחה העונה, פעמיים, בקושי רב את מכבי תל אביב בשלב הטופ 16. ביום ראשון, שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת, הפעם בגמר היורוליג, זאת לאחר שהערב (שישי), הבלאנקוס דרסו בקלאסיקו הגדול בחצי הגמר את היריבה השנואה ברצלונה 62:100 בלתי יאומן.

רק ביום שבת נפגשו שתי הקבוצות בליגה וברצלונה להטה בדרך לניצחון גדול, אבל הפעם לא היו לא שום תשובות. אחרי רבע ראשון צמוד הבלאנקוס, שהיו לאורך העונה הקבוצה הטובה באירופה וסבלו מירידה קלה לאחרונה, החלו לברוח ופשוט לא נעצרו כשההפרש כבר חוצה את גבול 30 הנקודות. התבוסה הגדולה בתולדות ברצלונה ביורוליג.

שחקני ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
טקס יפה לפני המשחק/GettyImages

מהלך המשחק

בארסה פתחה עם הגנה חזקה וסל של טומיץ' העלה אותה ל-4:7, שלוש דקות בתוך המשחק. עוד דאנק של טומיץ' וזה כבר 4:12. ריאל לא נבהלה ועם אלי-הופ של סלוטר וחטיפה ודאנק של יול חזרה לפיגור מינימלי, 13:12, שלוש וחצי דקות לסיום הרבע. בראד אולסון קלע שלשה מטורפת, אבל רודריגס ענה עם אחת מהצד השני וסידר לריאל יתרון ראשון במשחק, 18:19. הרבע נגמר ב-20:20.

המשחק המשיך להיות בעיקר מבולבל ובארסה לא קלעה בשלוש הדקות הראשונות של הרבע. ריאל המשיכה לטוס, עוד שלשה של רודריגס ועבירה לא ספורטיבית של פפאניקולאו, דאנק אדיר של מג'ארי וזה כבר 20:31. קצת יותר מארבע דקות ברבע השני ובארסה עדיין בלי נקודה. הקטאלנים ניסו לצאת מההלם, אבל ריאל שמרה על היתרון ולהפסקה היא ירדה ביתרון 37:45. מירוטיץ' (11 נקודות) ורודריגס (10) הובילו, טומיץ' קלע 10 לבארסה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ניקולה מירוטיץ' ריאל מדריד בכדורסל. GettyImages
מירוטיץ' ומאחוריו, הקהל הצהוב/GettyImages

הרבע השלישי נפתח מבחינת ריאל בדיוק כמו שהיא רצתה והיא שמרה על יתרון דו ספרתי. טומיץ' המשיך להחזיק את בארסה בחיים ועם דאנק הוא צימק ל-56:46, בדיוק באמצע הרבע. ריאל שוב לחצה על הדוושה, רודי טס לדאנק וזה 47:63 מבטיח מאוד ללבנים. רודי הלך לעוד שתיים וחטף מכה על הדרך, אבל זה לא הפריע לו לקבוע 47:70 וזה כנראה גמור. הרבע הסתיים ב-48:73.

ההתעללות לא נגמרה. ריאל קלעה, קלעה וקלעה ועלתה ל-50:85 בלתי ייאמן. הגארבג' טיים חגג על הפרקט לכל אורך הרבע האחרון וריאל עלתה ל-59:94. זה נגמר עם 62:100 מטורף לחלוטין לריאל.

קלעו לריאל: סרחיו רודריגס 21 (4 מ-5 לשלוש), ניקולה מירוטיץ' 19, רודי פרננדס 12, פליפה רייס 11, סרחיו יול 11, ג'ייסי קרול 7, יואניס בורוסיס 7, טרמל דרדן 6, מרקוס סלוטר 4, סלאח מג'ארי 2, דניאל דיאס שיחק ולא קלע.

קלעו לבארסה: אנטה טומיץ' 16 (8 ריבאונדים), בראד אולסון 8, ארזם לורבק 8, מרסליניו הוארטס 7, בוסטיאן נכבאר 7, קוסטאס פפאניקולאו 6, ג'ואי דורסי 5, חואן קרלוס נבארו 3, אלכס אברינאס 2, ויקטור סאדה וג'ייקוב פולן שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully