וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: לסיים בטעם טוב, ועם תואר אישי

זהבי רוצה להיות מלך השערים, הצהובים ינסו להיפרד עם ניצחון. מאמון אגברייה צפוי לפתוח אצל האורחת (ש', 20:00)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הצהובים חגגו בשבועיים האחרונים אליפות שנייה ברציפות ויקוו לסיים את העונה בטעם טוב מול הקהל הביתי. בשל העובדה שמדובר במשחק לפרוטוקול, המשימה היחידה שנותרה לקבוצה של פאולו סוזה היא לסדר את כתר מלכות השערים בליגת העל לערן זהבי, שנמצא במרוץ צמוד עם עומר דמארי מהפועל תל אביב. ערב המחזור, לשני השחקנים יש 26 שערים. טל בן חיים, שרן ייני וראדה פריצה, שסוחבים פציעות קלות, עשויים לקבל מנוחה. המאמן פאולו סוזה אמר לאתר הרשמי: "ברצוני לאחל לדיוויד בלאט ומכבי תל אביב בכדורסל בהצלחה בפיינל פור ובמיוחד במשחקה הערב נגד צסק"א מוסקבה. למרות ההיעדרות של חלק מהאוהדים שלנו, הנמצאים במילאנו, אני מצפה לראות את בלומפילד מלא ככל האפשר נגד סכנין על מנת שנסיים את העונה כפי שהתחלנו, יחד כמשפחה חזקה ומאוחדת".

בני סכנין:

בבני סכנין מודעים לעובדה שהמשחק מחר מול מכבי תלך אביב הוא לפרוטוקול בלבד ולפי התרגולים המאמן מרקו בלבול צפוי לתת למאמון אגבריה את הקרדיט בהרכב. גם מרעי ריא צפוי לקבל דקות. מהסגל ייעדרו באסם גנאים, מוחמד גדיר, חאמד גנאים וכריסטיאן הידאלגו.

בסכנין יבקשו לסיים עם טעם מתוק, אך לכולם ברור שהעונה למעשה הסתיימה בהצלחה גדולה. במועדון רוצים להתחיל בהכנות לעונה הבאה, אך לא ברור עדיין מי מהשחקנים יישאר ובלבול עצמו עדיין לא חתם על חוזה. בסכנין מתכוונים לשבת עם המאמן בתקופה הקרובה ולנסות לסגור איתו לעונה נוספת, אך גורמים במועדון ציינו שעד שהצדדים לא יחתמו, אי אפשר להכריז רשמית שהוא ימשיך.

מוחמד כליבאת עדיין מחכה לתשובה ממכבי חיפה לגבי העונה הבאה, כמו גם מוחמד גדיר. בסכנין מחכים להתפתחויות בגזרה הזו, כמו גם בנוגע לפיראס מוגרבי.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
עדיין לא סגר לעונה נוספת. בלבול/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ערן זהבי

זהבי נמצא בכושר יוצא מהכלל ורושם את העונה הטובה בקריירה שלו. כעת, אחרי שהאליפות מובטחת, הוא ינסה לזכות גם בתואר מלך השערים. סוזה צפוי להציב אותו שוב בעמדת החלוץ והחברים כבר הבטיחו לפרגן לו במטרה להצליח במשימה.

בני סכנין: מוחמד כליבאת

החלוץ המצטיין של בני סכנין ירצה לסיים את העונה עם עוד שער לרזומה. במשחק ללא חשיבות שאמור להיות פתוח, משוחרר וקצבי, כליבאת יוכל להביא את היתרונות שלו לידי ביטוי.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, יואב זיו, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי, דן איינבינדר, עומרי אלטמן (דור מיכה), ברק בדש, ערן זהבי.

בני סכנין: אחמד שבל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), מור שושן, אברהם פאס, דדי בן דיין, מאמון אגבריה, חאלד חלאיילה, חורחה אלונסו, אחמד קאסום (מרעי ריא), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully