וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנטה: "מכבדים את דורטמונד, אבל לא חוששים ממנה"

באיירן מינכן מתכוננת לגמר הגביע במטרה להשיג דאבל (שבת, 21:00, ספורט1 ו-HD). לבנדובסקי: "רוצה לעזוב עם תואר"

דאנטה, שחקן באיירן מינכן. AP
"המשחק יוכרגע בפרטים הקטנים". דאנטה/AP

האצטדיון האולימפי בברלין יארח מחר (שבת, 21:00, ספורט1 וספורט1 HD) את גמר הגביע הגרמני לשנת 2014, ואיזה משחק זה יהיה. באיירן מינכן נגד בורוסיה דורטמונד, שתי הקבוצות הבולטות בגרמניה בקרב על התואר האחרון של העונה. ניצחון של באיירן יעניק לה גביע מספר 17, ניצחון צהוב-שחור יביא לדורטמונד את התואר בפעם הרביעית.

באיירן שפתחה את העונה בסערה, המשיכה אותה עם דעיכה מסוימת שהגיעה אחרי הבטחת האליפות. ההדחה הכואבת מליגת האלופות עדיין מהדהדת ופפ גווארדיולה ושחקניו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. דורטמונד לעומת זאת, סיימה כסגנית של הבווארים פעמיים ברציפות בליגה וגם בליגת האלופות בשנה שעברה. יורגן קלופ ושחקניו נחושים לגבור על היריבה ויכולים לשאוב עידוד מהניצחון 0:3 באליאנץ ארינה לפני מעט יותר מחודש.

טיאגו אלקנטרה הפצוע יחסר משורות באיירן, בעוד בסטיאן שוויישטייגר בספק. הבלם דאנטה אמר לקראת המשחק: "שיחקנו טוב מאוד לאורך העונה וניתן הכול כדי לזכות גם בגביע. אנחנו תמיד מכבדים את דורטמונד, אבל אנחנו לא חוששים. הם בכושר טוב, אבל גם אנחנו ואפשר לראות את זה באימונים. מי תנצח? מי שתהיה יותר מרוכזת ויותר נחושה. הניצחון יוכרע בפרטים הקטנים".

בצד השני, רוברט לבנדובסקי יערוך משחק רשמי אחרון במדי דורטמונד, לפני שהוא עוזב ללא אחרת מאשר באיירן. "כרגע אני לא מתעניין במעסיקים החדשים שלי", אמר החלוץ הפולני לקראת המשחק, "אני רוצה לעזוב את תואר, לזכות בגביע".

אבל האם לבנדובסקי בכלל יפתח? ב-0:3 המרשים במינכן לפני קצת יותר מחודש, יורגן קלופ השאיר את הפולני על הספסל, הרכיב בחולייה הקדמית את מרקו רויס, יונאס הופמן, פייר אמריק אובמיאנג והנריך מחיטריאן, והמהירות של השוורצגלבן בחלק הקדמי מצאה את באיירן נטולת תשובות. לא מן הנמנע שגם הפעם לבנדובסקי יתחיל על הספסל.

פייר אמריק אומביאנג, בורוסיה דורטמונד, מול פיליפ לאהם, באיירן מינכן. AP
המהירות תכריע? אומביאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully