וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "זכייה בגביע תוכל להיות נקודת מפנה לארסנל"

התותחנים יפגשו את האל סיטי בגמר בוומבלי (ש', 19:00, ספורט1). על הכוונת: תואר ראשון מאז 2005. הטייגרז יפתיעו?

ארון ראמזי ושחקני ארסנל. GettyImages
חיוכים, אבל גם הרבה לחץ. ראמזי וארסנל השבוע בהכנות לגמר/GettyImages

ארסנל והאל סיטי תעלנה מחר לכר הדשא בוומבלי לגמר הגביע האנגלי (שבת, 19:00, ספורט1 וספורט1 HD). זכייה של ארסנל תהיה ה-11 שלה, דבר שיצמיד אותה למנצ'סטר יונייטד בראש טבלת הזכיות במפעל. האל סיטי לעומת זאת, תופיע בגמר הגביע לראשונה בהיסטוריה בת 110 השנים של המועדון.

שתי הקבוצות נפגשו בהאל לפני פחות מחודש וארסנל הביסה את הטייגרז 0:3. זה היה הניצחון השישי ברציפות של הלונדונים על היריבה ממזרח אנגליה בכל המסגרות. בנוסף, האל מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ומקום 16 בתום העונה. התותחנים פייבוריטים ברורים, אבל הלחץ שנלווה לקבוצה שמצופה ממנה לנצח אפילו גדול יותר אצל ארסנל שלא זכתה בשום תואר מאז הגביע ב-2005.

הקשר מיקל ארטטה אמר לקראת המשחק: "אחרי תשע שנים בלי תואר, זכייה בגביע תוכל להיות נקודת מפנה למועדון. ניצחון יהיה יותר מעוד זכייה בתואר. זה כל כך חשוב למועדון, לאוהדים, לכולם".

במועדון מצפון לונדון כנראה לא מאמינים בעין הרע ובאמונות תפילות מאותו סוג. אתמול נחשפה בטוויטר תמונה של אוטובוס פתוח שההנהלה שכרה מבעוד מועד, ושעליו כבר מתנוסס כיתוב: "The FA Cup winners 2014" ("הזוכים בגביע 2014").

ארסן ונגר צפוי להמשיך עם לוקאש פביאנסקי בשער אחרי שהוא פתח לכל אורך קמפיין הגביע. ג'ק ווילשר שמחלים מפציעה, עדיין לא כשיר, אבל החלק הקדמי אמור לכלול את אוליבייה ז'ירו, לוקאס פודולסקי, סנטי קאסורלה ומסוט אוזיל. סטיב ברוס יחסר את ניקיצה ילאביץ' ושיין לונג שלא רשאים לשחק בגביע.

אוהדי האל סיטי. GettyImages
פעם ראשונה בגמר גביע. אוהדי האל סיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully