וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "התבגרנו תוך כדי הסדרה, אנחנו עוד לא מרוצים"

15.5.2014 / 23:38

מאמן ירושלים עלה לפיינל פור והחמיא לשחקניו: "כבוד להיות סביבם". חסין ביקר את השופטים ואמר: "סדרה פנטסטית"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
"השחקנים לא רוצים שהעונה תיגמר". גרינברג/ברני ארדוב

בתום דרמה גדולה, עלתה הערב (חמישי) הפועל ירושלים לפיינל פור אחרי שניצחה 74:75 את הפועל חולון, וסגרה את סדרת רבע הגמר על 1:3. כעת ימתינו בראד גרינברג ושחקניו בחצי הגמר למנצחת בין עירוני נס ציונה ומכבי חיפה.

"אני רוצה לברך את חולון, זאת הייתה סדרה נהדרת, הם נלחמו ושיחקו טוב מאוד", אמר בראד גרינברג בסיום. "זה היה טוב עבורנו המבחן הזה, התבגרנו תוך כדי הסדרה והיום במיוחד, בלי ג'וש דאנקן וארטיום פרחוסקי. השחקנים שיחקו הרבה דקות בסיום והצליחו לעשות את העצירות, ואני גאה בהם. יש לנו עונה נהדרת עד כה, ניצחנו 21 ניצחונות בליגה הסדירה, עלינו סיבוב בליגה והשחקנים לא רוצים שהעונה תיגמר. יש לנו יתרון ביתיות, עבדנו בשבילו. אני באמת גאה בשחקנים, שחקנים מוכשרים ומיוחדים, לא אנוכיים, עובדים כל יום. אני בן 60 ובחיים לא הייתי סביב חבורה כזו של שחקנים לא אנוכיים, אז זה כבוד עבורי להיות מסביבם".

"שיחקנו טוב בסדרה הזאת", התעקש המאמן המנצח, "אני לא יודע מה אנשים מצפים. נצטרך לעבוד על כמה דברים, להוסיף כמה דברים למשחק שלנו, אבל אני אוהב איך ששיחקנו בסדרה הזאת. אין לי העדפה מבין חיפה ונס ציונה, הפסדנו בתחילת השנה בנס ציונה וניצחנו אותם בצורה יפה בסיבוב השני, אבל הם קבוצה טובה, וחיפה סיימה איתנו ב-2:2. נצטרך לשחק טוב כדי להגיע למשחקי האליפות. אנחנו עדיין לא מרוצים".

רונלד דופרי, שהוריד שיא עונתי של 11 ריבאונדים, הוסיף: "פרחוסקי וג'וש מעצבים את ההתקפה שלנו, אנחנו אוהבים לדחוף להם כדורים, ובלעדיהם אנחנו צריכים לרוץ. זה היה קשה שהם לא היו שם, אבל הייתי צריך להתעלות ולקחת ריבאונדים. חולון ממש התקדמו, והמאמן החדש הכניס אותם לשיטה חדשה, וזאת הייתה שיטה קשה. ידעתי שזאת תהיה סדרה טובה, אני לא מופתע שזה הגיע למשחק חמישי. אין לנו העדפות לסיבוב הבא, נשב ונראה את המשחק החמישי שם, שתי קבוצות קשות שמשחקות טוב".

- שחקן הפועל ירושלים רונלד דופרי מול שחקן הפועל חולון לורנס באוורס. ברני ארדוב
"ידעתי שזאת תהיה סדרה טובה, אני לא מופתע שזה הגיע למשחק חמישי". דופרי/ברני ארדוב

מנגד, בפיגור 75:74, 0.5 שניות לסיום, נשלח די ג'יי קנדי אל הקו, החטיא את הזריקה השניה, וראה את קבוצתו מסיימת את העונה. הגארד האמריקאי שהצטרף במהלך העונה מירר בבכי בסיום, אוהדי קבוצה מיהרו להניף אותו על הידיים ולהריע לו על אף האכזבה.

"משחק אכזרי. ברכות להפועל ירושלים, הם הראו שהם קבוצה שיכולה ללכת גבוה מאוד", אמר אלעד חסין. "נתנו את הכל, הם נתנו את הכל, זאת הייתה סדרה פנטסטית. אני מקבל טלפונים מאנשים שאוהבים כדורסל ורואים את הסדרה הזאת והתלהבו מכל רגע. כל משחק נגמר צמוד, הכדורסל הישראלי הרוויח. די ג'יי לקח את זה מאוד קשה אבל אנחנו מאחוריו, ואנחנו מודים לו על מה שהוא נתן מאז שהוא הגיע לפה".

גם על השיפוט היה למאמן חולון מה להגיד: "טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק, אבל היה מהלך שבו עשו עבירה על סקוטי ריינולדס, ושחקן של ירושלים הסיט את הכדור אחרי, וזה אסור. אני מכבד את כולם, שופטים מצוינים, אמרתי לאחד מהם שזאת החלטה של משחק, לא ידעתי מה אמרתי. הצד האכזר היה איתנו, ואני מקווה שכמו שאנחנו עושים את הבדיקות שלנו, במקרה הזה צריך לבדוק טוב טוב ולתת לנו תשובה. יכול להיות שאני טועה, לדעתי אני צודק".

חסין סיכם את העונה של קבוצתו: "אני רוצה להודות לכל הצוות שנמצא בהפועל חולון, היינו בתקופה האחרונה ממש משפחה, אנשים שבאו לאימונים ראו חבר'ה מחוברים, כולם כולל כולם למען הפועל חולון, זה עשה את העבודה שלי יותר קלה. אני נהנה מכל רגע, אני פה מהבוקר ועד הערב, אני מודה לשחקנים על תקופה נהדרת. היה לי עונג לאמן את החבר'ה האלה, מקווה שנוכל ליצור המשכיות ונדע לבוא לפה באותה הסיטואציה ולהתבגר מהסיטואציה הזאת. מה שניצח בסופו של דבר זה הדרך, וראו דרך בהפועל חולון ואני שמח על כך".

שלומי הרוש הוסיף: "זו רק עונה שלישית בליגת העל, אבל לא זכורה לי כזאת החטאה. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. באותה שנייה לא עיכלתי שבזריקת עונשין הזאת נגמרה לי העונה, לקח לי כמה שניות להבין שזהו, אבל זה חלק מהמשחק.אני חושב שעשינו עונה טובה, עשינו סדרה מצוינת נגד ירושלים, משחקים מאוד צמודים. אני שמח להיות בהפועל חולון, שנותנים לי להתבטא כשחקן, שמח שאני מצליח להחזיר להם. יש לנו קהל מדהים, אין מה לומר. אחרי הפסד הם מחכים לנו בחוץ שנצא אחד אחד, דקות ארוכות אחרי המשחק רוצים לומר לנו תודה על העונה. מאמין שנהיה קבוצה יותר טובה בעונה הבאה עם שאיפות יותר גדולות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל חולון אלעד חסין. ברני ארדוב
הרבה טענות נגד השופטים. חסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully