וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתנה תל אביב: 6,500 נשים הבטיחו את מקומן

האירוע שיפתח את שבוע הספורט של ישראל יתקיים ביום שישי, בשיתוף משרד התרבות והספורט ועיריית תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

6500 נשים כבר הבטיחו את מקומן בהפנינג הנשים "אתנה הולכות רחוק" שיתקיים מחר בפארק גני יהושע בתל אביב ויפתח את שבוע הספורט של ישראל אותו מקיים משרד התרבות והספורט, במהלכו יערכו מאות אירועי ספורט עממי בכל רחבי הארץ. ההשתתפות בהפנינג היא חופשית, אך רבות נענו לבקשה ונרשמו מראש באתר האירוע והמארגנים מצפים למספר שיא של משתתפות. "אתנה הולכות רחוק", מתקיים זו השנה החמישית ברציפות. מדובר ביוזמה משותפת של משרד התרבות והספורט, "אתנה" - המועצה הלאומית לקידום נשים בספורט, ועיריית תל-אביב.

השנה לראשונה "אתנה הולכות רחוק" תתקיים במתכונת חדשה, מיוחדת וגדולה מאי פעם. אלפי נשים ונערות מגילאי 12 מכל רחבי הארץ תגענה לגני יהושע בתל-אביב ,לאירוע מלא אדרנלין ועוצמה נשית ליד האגם בפארק.

המשתתפות יוכלו לפגוש ולחוות מגוון של פעילויות ספורטיביות, לפגוש ספורטאיות מובילות, לקבל טעימה מתחומי כושר שטרם פגשו יחד עם דוכני ספורט ובריאות. האירוע מתקיים בשיתוף עם עיריית תל-אביב יפו, התאחדות בתי הספר, אס"א ומכון וינגייט.

איגודי ספורט רבים יקיימו מתחמים בגני יהושע ויזמינו את הנשים להתנסות בין היתר בג'ודו, טניס, כדור יד, כדורעף, סקי מים ועוד. גם התאחדות ספורט הנכים תקיים פעילות ראווה באירוע כמו גם התאחדות אילת המאגדת את מקצועות הספורט שאינם אולימפיים. אלפי תלמידות יגיעו לאירוע, לו שותפה גם ההתאחדות לספורט בבתי הספר.

המועצה הלאומית לקידום נשים בספורט- אתנה, הוקמה ביוזמת שרת הספורט, לימור לבנת, בשנת 2005 במטרה לקדם ולהבטיח השתתפותן של ילדות, נערות ונשים בכל תחומי הספורט ובכל הרמות. במסגרת פעילות המועצה נחשפות עשרות אלפי ילדות ברחבי הארץ לפעילות ספורטיבית במסגרת איגודי הספורט השונים. המועצה מפעילה גם את פרויקט שגרירות אתנה, במהלכו ספורטאיות בכירות פוגשות ילדות בבתי הספר, מספרות להן על ניסיונן בספורט ומעודדות את הבנות הצעירות לנסות גם.

  • עוד באותו נושא:
  • אתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully