וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: אליצור אשקלון תחליף את נתניה בליגת העל

15.5.2014 / 13:20

הבעיות הכלכליות של נתניה והעזיבה של ליבר עשויות להוביל את אשקלון לתפיסת המקום כפי שעשתה אילת לפני שנתיים

יו"ר ברק נתניה, צביקה ליבר. ברני ארדוב
יפנה את המקום בליגת העל? צביקה ליבר/ברני ארדוב

האם עירוני נהריה לא תהיה הקבוצה היחידה מהליגה הלאומית שתשחק בעונה הבאה בליגת העל? לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים בודקים באליצור אשקלון אפשרות לרכוש את המקום של ברק נתניה בליגה הראשונה, מאחר ויושב ראש הקבוצה צביקה ליבר מנסה לסיים את דרכו במועדון, ובשלב זה לא נמצא האדם שיירש את מקומו. אם מהלך זה יתרחש, אשקלון תקודם לליגת העל, ואילו קבוצת הבוגרים של נתניה תימחק מליגת העל, כפי שקרה לפני שנתיים עם מ.כ הבקעה שעברה לאילת.

"זה רחוק מלקרות בשלב הזה, אבל זה עלה כאפשרות", אמר אחד מאנשי אשקלון, "אנחנו יודעים שלנתניה יש לא מעט בעיות לפתוח את העונה הבאה, וגם ליבר הבעלים שלהם לא בדיוק בענייני הקבוצה כרגע, ואם הם יראו שאין באפשרותם להסתדר בלעדיו והמהלך יהיה חוקי מבחינת המנהלת והאיגוד, לא רואים סיבה שלא לעשות את זה".

ליבר, מועמדה של סיעת עוז לתפקיד יושב ראש איגוד הכדורסל, התבקש על ידי היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עו"ד רונן ויינברג לנתק את הקשר שלו מברק נתניה, אחרת לא יוכל להתמודד על התפקיד בשל ניגוד עניינים. יושב ראש הקבוצה העביר מכתב להנהלה ולעירייה שהוא מסיים את חלקו במועדון, אך הסיטואציה הזו תשאיר את נתניה עם שוקת שבורה וספק רב אם תוכל לפתוח את העונה הבאה.

"רוצים שהקבוצה תישאר בנתניה, אני אופטימי", אמר ליבר בתגובה לוואלה! ספורט, "אנחנו מחפשים אדם שייקח את הקבוצה עליו, ומקווה שנמצא אותו בתקופה הקרובה. עובדים על זה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully