וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "לא מלחיצה אותי העובדה שאני אלוף אירופה"

המתעמל ייצא בשבת להתחרות באליפות אירופה בסופיה: "המטרה היא קודם כל להעפיל לגמרים ולהגיע הכי גבוה שאוכל"

אלכס שטילוב, מתעמל ישראלי. Julie Jacobson, AP
יתחרה בשני תרגילים חדשים. אלכס שטילוב/AP, Julie Jacobson

המתעמל האולימפי אלכס שטילוב ייצא בשבת לסופיה לקראת אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים. הישראלי שזכה באליפות אירופה בשנה שעברה בתרגיל הקרקע ונבחר לספורטאי השנה של הוועד האולימפי בישראל מגיע אחרי שבתחרות ההכנה האחרונה שלו בגביע העולם בלובליאנה הוא זכה במדליית כסף בקרקע ובמדליית זהב בתרגיל על המתח, מכשיר חדש שבו החליט להתמקד לקראת המשחקים האולימפיים בריו 2016.

מתעמל נוסף שישתתף באליפות אירופה לבוגרים הוא אנדריי מדבדב שזכה בתחרות בלובליאנה במדליית כסף בשולחן הקפיצות. עם השניים ייצא המאמן סרגיי וייסבורג. "המטרה שלי היא קודם כל להעפיל לגמרים בשני התרגילים ומשם להגיע להכי גבוה שאני יכול", אמר שטילוב. "אני אופיע בשני תרגילים חדשים ואני בהחלט מוכן לתחרות. זה נכון שאני אלוף אירופה, אבל זו היסטוריה. זה לא מלחיץ אותי. אני משתתף בתחרות חדשה ואעשה את המיטב כדי להצליח בה".

מאמנו של שטילוב, סרגיי וייסבורג, הוסיף: "אלכס נמצא בכושר טוב. הוא יופיע בשני תרגילים בדרגת קושי גבוהה. אני מקווה שאכן הוא יפיק מעצמו את המירב. אלכס הוא אלוף אירופה לשנת 2013 ואנחנו מודעים לכך שיש ממנו ציפיות. אני מבטיח לכולם שנעשה את המיטב כדי להגיע לשיא ברגעים החשובים".

לראשונה מזה שנים רבות תשתתף באליפות אירופה גם נבחרת נוער שבה מתעמלים ארטיום דולגופיאט, אייל גלזר, מורן ינוקא, יאיר שכטר ומיכאל סורקין. את הנבחרת מוביל המאמן אנדריי לויט. דולגופיאט, אלוף ישראל לנוער, ינסה לקבוע באליפות אירופה את הקריטריון למשחקים האולימפיים לנוער שיערכו באוגוסט בנאנג'ינג. בתחרות בינלאומית באיטליה הוא זכה לאחרונה במדליית ארד בקרב רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully