וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מירוץ האליפות בהחלט לא סגור"

המאמן וסטנדרד ליאז' יתארחו אצל לוקרן (21:30, ספורט2) ומקווים שהיריבות יאבדו נקודות. פציעה מוזרה למישי בטשואי

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
מאני טיים. לוזון/רויטרס

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון הוליכו את הליגה הבלגית לאורך חודשים ארוכים בעונה הסדירה, אבל איבדו את האחיזה בפסגה כשהגיע הפלייאוף העליון של הליגה הבלגית. בשמונת משחקי הפלייאוף המאזן של סטנדרד עומד על שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, וכשנותרו שני מחזורים לסיום העונה היא מפגרת בשתי נקודות אחרי אנדרלכט וקלאב ברוז'.

הערב (חמישי, 21:30, ספורט2) יתקיים המחזור הלפני אחרון. סטנדרד תתארח אצל לוקרן, קלאב ברוז' תשחק בחוץ נגד גנק ואנרלכט תצא למשחק אצל זולט וארחם. לוזון אמר אמש: "שיחקנו טוב נגד ברוז', אבל הפסדנו. זה הכדורגל. נמשיך להילחם, מירוץ האליפות בהחלט לא גמור. במחזור הקודם ברוז' ואנדרלכט עברו אותנו, אבל במחזור הבא אולי נעבור אותן".

אחת מהדאגות של לוזון נוגעת למישי בטשואי. החלוץ המצטיין כבש 18 שערים בעונה הסדירה, אבל למרות שמצא את הרשת שלוש פעמים בשמונה משחקי פלייאוף, הוא מתקשה לשחזר את היכולת שהפכה אותו למועמד ללא מעט קבוצות בליגות בכירות באירופה. בבלגיה גם מספרים שמצב רוחו לא מרומם במיוחד אחרי שהוא נשאר מחוץ לסגל נבחרת בלגיה למונדיאל.

בטשואי נפצע שלשום בידו בצורה מעט משונה, אחרי שהוא נפל והתנגש בחלון. הצוות הרפואי של הקבוצה מיהר לתפור את הפצע שנפער לו בזרוע והוא יוכל לשחק נגד לוקרן. לוזון מיהר להכחיש שהחלוץ נפצע אחרי שחבט בחלון כשלמד שהוא לא בסגל למונדיאל, וכשנשאל על כך שהוא לא זומן על ידי מארק וילמוטס, השיב בלקוניות: "זה לא תפקידי להגיב על העבודה של מאמן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully