וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן יפגש עם באר שבע לאחר שחרורו ממונס

15.5.2014 / 9:14

החלוץ שקרוב לסיכום על עזיבתו ייפגש עם האדומים לאחר שיקבל אישור. כעס בקבוצה על התיאום במצבים הנייחים

one

בפעם הראשונה מזה זמן רב, בהפועל באר שבע נרשמה אווירה מעט מתוחה בחדר ההלבשה. הסיבה לכך היא כעס של מספר שחקנים על התבוסה שספגה הקבוצה ועל התיאום בין שחקני ההגנה במצבים הנייחים. הפער כעת עומד על שלוש נקודות, אך לפני המשחק היה מאזן השערים של הפועל באר שבע טוב יותר והפסד מינימלי אתמול (רביעי) יכול היה לעזור לקבוצה גם במקרה של הפסד בשבוע הבא.

"אבל אולי טוב שזה קרה. אסור לנו בכלל לחשוב על הפסד למכבי חיפה. אם זה יקרה, באמת שלא מגיע לנו לסיים כסגנית", אמר אחד השחקנים. לוטם זינו לא ישחק בשבוע הבא לאחר שספג חמישה כרטיסים צהובים. גל אראל יחזור להרכב. שלומי בן חמו צפוי להמשיך בין הקורות כדי לא לסכן את אוסטין אג'ידה לקראת משחק הידידות של נבחרתו, משחק שיהווה הכנה למונדיאל.

שחקני הפועל באר שבע בחימום. ברני ארדוב
"אסור לנו בכלל לחשוב על הפסד למכבי חיפה. אם זה יקרה, באמת שלא מגיע לנו לסיים כסגנית". שחקני באר שבע/ברני ארדוב

כזכור, אתמול החליטו במועדון לשחרר גם את קובי דג'אני. השחקן לא קיבל כל הודעה על כך, אבל אלישע לוי כבר החליט להחתים שני קשרים בעמדה הזו שיצטרפו לזינו ואראל. אחד מהם יהיה זר, ואחד ישראלי. במועדון פנו רשמית לרועי גורדנה, אך בינתיים לא נרשמה התקרבות מבחינת נושא השכר. במהלך השבוע אמור שלומי ארבייטמן שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט לקבל הודעת שחרור רשמית ממונס, לאחר שזאת תקבל פיצוי מסוים. לאחר מכן הוא ייפגש עם ראשי הפועל באר שבע בניסיון לחתום על חוזה חדש בקבוצה. במועדון החליטו להחתים שני שחקני התקפה ללא קשר לנושא גליינור פלט. כלומר, גם אם זה יישאר, ארבייטמן עשוי להצטרף. בן שהר יחליט האם לשוב לישראל רק בשבוע הבא, לאחר שארמיניה בילפלד תדע האם נשארה בליגה הגרמנית השנייה. ככל הידוע, גם יובל שפונגין מעוניין לחזור לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
גם אם פלט יישאר, ארבייטמן עשוי להצטרף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully