וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה הביסה 0:3 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

14.5.2014 / 20:49

גם בהרכב חסר מחזיקת הגביע הצליחה לצמק את הפער מבאר שבע השנייה לשלוש נקודות ושמרה על סיכוי למקום שני. רוצ'ט (25), צ'חנוביץ' (30) וקולה (90) כבשו. שני בישולים לדילמוני

one

עירוני קרית שמונה לא מוותרת על המקום השני. מחזיקת הגביע הטרייה הביסה הערב (רביעי) 0:3 את הפועל באר שבע וצימקה ממנה את הפער לשלוש נקודות בלבד כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. גם כשהיא בהרכב חסר ללא דויד מנגה, מינדאוגאס ו-וובה בראון, הקבוצה של ברק בכר הציגה עליונות על באר שבע וסגרה את המשחק כבר במחצית הראשונה. גליינור פלט מצא פעמיים את הקורות של חיימוב, אבל אדריאן רוצ'ט הפציץ מקרוב בדקה ה-25 ויואל צ'חנוביץ' הכפיל בנגיחה (30) עוד לפני ההפסקה.

שחקני עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
לא מוותרים על המקום השני. רוצ'ט וקהת/אדריאן הרבשטיין

מחזיקת הגביע שלטה גם במחצית השנייה ובדקה ה-90 נעצה את המסמר האחרון. חן דילמוני התכבד בבישול שני כששלח כדור רוחב לרוג'רס קולה שבעט מהאוויר לרשת. השער השלישי של קרית שמונה השווה את מאזן השערים שלה לזה של באר שבע עם 23+ לשתיהן. מחזיקת הגביע תסיים את העונה עם משחק חוץ מול הפועל תל אביב. הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה. הפסד של באר שבע וניצחון של קרית שמונה והיא תתפוס את המקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
התאושש מההפסד למכבי תל אביב גיא חיימוב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך.

דקה 3: מצב כפול לאורחים לעלות ליתרון. ברדה ופלט החליפו ביניהם מסירות. הראשון הגיע למצב נוח מול גייא חיימוב שהדף את הכדור של ברדה. פלט הגיע ראשון לריבאונד ובעט לקורה.

דקה 7: שוב הקורה מצילה את קרית שמונה. גליינור פלט קיבל כדור ארוך וממצב קורץ הפציץ את המשקוף של גיא חיימוב. המארחים נמלטים מפיגור מוקדם.

דקה 20: גליינור פלט המשיך לעשות צרות להגנת קרית שמונה. החלוץ קיבל שוב כדור עומק ומצא את עצמו חופשי מול חיימוב אך מטווח של 17 מטרים בעט מעל השער.

דקה 25: גול! קרית שמונה עולה ליתרון בניגוד למהלך המשחק. דילמוני המגן השמאלי המצוין הכניס כדור רוחב לאדריאן רוצ'ט שהסתנן מבעד להגנה ומקרוב הפציץ לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 30: גול! קרית שמונה מכפילה את היתרון שלה. אופיר מזרחי הרים כדור מצד שמאל אליו הגיע יואל צ'חנוביץ' שנגח מקרוב לרשת. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 40: הפועל באר שבע קיבלה כדור חופשי כ-30 מטרים משערו של חיימוב. סיראז' נאסר בעט כדור אדיר שנהדף בקושי לקרן.

דקה 55: מצב נפלא לבאר שבע. אליניב ברדה פרץ מצד ימין ושלח כדור רוחב למאור בוזגלו שנותר בלתי מכוסה ומתוך הרחבה הפציץ מהאוויר אבל חיימוב הצליח בקושי להדוף למשקוף. איזה מזל לבאר שבע.

דקה 67: קרית שמונה המשיכה לתקוף ולחפש שער נוסף וכמעט מצאה אותו. דקה לאחר שנכנס כמחליף קיבל רוג'רס קולה כדור כ-17 מטרים משערו של שלומי בן חמו ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה שפספס בסנטימטרים את הקורה.

דקה 77: עוד מצב לקרית שמונה. אחמד עאבד, מחליף נוסף של בכר פרץ מצד ימין ותחת הלחץ שלח כדור רוחב לרועי קהת שמקרוב בעט חזק אבל בן חמו הדף.

דקה 90: גול! קרית שמונה נועצת את המסמר האחרון ומשווה את מאזן השערים שלה לבאר שבע. חן דילמוני הנפלא שוב בישל מצד שמאל ורוג'רס קולה המחליף הפציץ בנגיעה לרשת. 0:3 מוחץ לקרית שמונה בסיום.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
יאבד את המקום השני? אליניב ברדה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, מתן אוחיון, דין מימוני, שיר צדק, חן דילמוני, עדן שמיר, אדריאן רוצ'ט,רועי קהת, אופיר מזרחי (אחמד עאבד, 63), יואל צ'חנוביץ' (נאור עבודי, 74), ויאם עמאשה (רוג'רס קולה, 66).

הפועל באר שבע: שלומי בן חמו, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אביתר אילוז, לוטם זינו, דויד הובר (גל אראל, 46), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, סיראז' נאסר (דובב גבאי, 46), גליינור פלט (ניקולאס פלצ'וק, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully