וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "שמח שהייתי חלק מהעונה הזאת"

15.5.2014 / 6:28

בקרית שמונה חגגו את הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, וכבר מתכוננים לקראת המאבק על המקום השני במחזור סיום העונה

one

בעירוני קרית שמונה הגיעו למשחק אמש (רביעי) מול הפועל באר שבע כשהם מודעים לעובדה שאין להם יותר מדי סיכויים להגיע למקום השני בסיום העונה. אלא שה-0:3 הענק של שחקניו של ברק בכר על באר שבע קירב את הקבוצה למקום השני ולמעשה הכל ייקבע ביום שבת, במחזור הסיום של ליגת העל. בפועל, אין הבדל משמעותי בין המקום השני והשלישי, מלבד המענק הכספי שתקבל הקבוצה, אך במועדון מעוניינים מאוד להגיע למעמד סגנית האלופה מה שישלים עונה חלומית עבורם.

בקבוצה היו מלאים במחמאות לשחקנים הצעירים של הקבוצה ובראשם יואל צ'חנוביץ' ועדן שמיר שהראו שגם בעונה הבאה יש מקום לתגליות. גם חן דילמוני ממשיך לקטוף מחמאות, ואדריאן רוצ'ט, שנמצא בכושר מצויין, המשיך להנהיג את הקישור של הקבוצה ואף כבש את שערו הראשון העונה, יומיים בלבד לאחר שהקבוצה הודיעה לו שהיא מתכוונת לממש את האופצייה להארכת חוזהו.

"מעבר לזה שזה ניצחון רביעי על באר שבע, סיימנו את העונה עם הפסד ביתי אחד וזה אומר המון על הקבוצה ואני שמח שהייתי חלק מזה", אמר רוצ'ט. "פתיחת העונה שלנו הייתה מגומגמת אבל עד שזה נתפס ובאמת עשינו סיום עונה מדהים. יש תחושת פספוס כי ראינו מה היה בסוף העונה".

רוצ'ט ענה גם על השאלה האם העונה הזו מתוקה יותר מעונת האליפות: "אין דבר יותר טוב מלקחת אליפות. גביע זה דבר מאוד מתוק אבל זה קצר. אליפות זה חוסן מנטלי ויציבות לאורך דרך ואופי של שחקן נמדד לאורך דרך ולא בחמישה משחקים, ככה שאליפות זה יותר מתוק. לא ידעתי בתחילת העונה לאן העונה הזו תלך. החלפנו הרבה מאוד שחקנים ולא ידענו לאן זה יוביל. אני שמח שזה הוביל לאן שהגענו".

שחקני עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
עונה חלומית, אבל זו לא אליפות. רוצ'ט וקהת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully