וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה מדהים מה שאנחנו עושים העונה"

14.5.2014 / 21:04

מאמן קרית שמונה היה מאושר אחרי הניצחון על באר שבע: "שיחקנו עם 10 שחקני בית". ברדה: "אכזבה גדולה"

one
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
העונה המופלאה נמשכת. ברק בכר/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה המשיכה הערב (רביעי) את העונה המופלאה שלה עם ניצחון רביעי העונה על הפועל באר שבע, 0:3 מוחץ וחלק. ברק בכר נתן מנוחה לשחקני הרכב כמו דויד מנגה, וובה בראון ומינדאוגאס פאנקה אבל הקבוצה שלו עדיין הייתה עדיפה בהרבה מבאר שבע וצימקה ממנה את הפער במקום השני לשלוש נקודות כשנותר מחזור אחד לסיום. חן דילמוני היה מצוין כרגיל עם שני בישולים. רוג'רס קולה כבש שער בכורה בדקה ה-90 אחרי שאדריאן רוצ'ט (35) ויואל צ'חנוביץ' (30) כבשו במחצית הראשונה. אחרי שזכתה כבר בגביע היסטורי, קרית שמונה תוכל גם לגנוב לבאר שבע את המקום השני. זה יקרה אם היא תנצח במחזור הסיום את הפועל תל אביב והפועל באר שבע תפסיד בביתה למכבי חיפה.

קרית שמונה הביסה את ב"ש, המקום השני בהישג יד

שחקני עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
שער נדיר. רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

"שלטנו ללא עוררין, החבר'ה נתנו פה הכל וזה הפתיע אותי", אמר בסיום ברק בכר שהוסיף: "מה שהם עשו זה מדהים, גם המחליפים. שיחקנו עם עשרה שחקני בית. זאת גאווה גדולה, אני מאוד מאושר מהניצחון הזה".

על האפשרות שקבוצתו תסיים במקום השני אמר בכר: "כל עוד יש לנו סיכוי נעשה הכל. אם נצליח להגיע למקום שני זה מדהים, אבל מה שאנחנו עושים פה זה גדול". על החיזוק לקראת העונה הבאה הוסיף המאמן: "אנחנו עוד לא יודעים את העמדות שנרצה לחזק, אבל כמעט כולם יישארו".

אדריאן רוצ'ט סיכם: "הגול הזה היה מאוד חשוב לי. התחלתי את העונה לא כל כך טוב, אחר כך הגיעה פציעה ואני שמח שבחודש האחרון יש לי סיום עונה טוב. אנחנו תמיד מאמינים, מקווה שנעשה את זה, אבל יש משחק נגד קבוצה טובה, הפועל תל אביב, אבל אני מקווה שנצליח".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ירצה לשכוח את הפלייאוף העליון. אלישע לוי/ברני ארדוב

אלישע לוי, המאמן המפסיד הביע את אכזבתו בסיום: "כל הכבוד לקרית שמונה, חבל מבחינתנו, בטח במחצית השנייה. היינו צריכים להיראות יותר טוב, ובחצי הראשון זה היה משחק רק של קרית שמונה. זה הכדורגל. שום דבר עוד לא בטוח, היום היה תלוי בנו אבל נחכה לשבוע הבא להבטיח את המקום השני. בשביל לעשות זאת, נצטרך לעשות עבודה טובה בהרבה ואני מקווה שנסיים במקום השני".

אליניב ברדה: "אנחנו עושים לעצמנו את החיים קשים. בחצי הראשון היו לנו מצבים לעלות ליתרון אבל קיבלנו גול והכל התהפך. המאבק לא גמור עד שהוא לא גמור. אנחנו נצטרך לעשות את העבודה בשביל עצמנו. חבל שהפלייאוף נראה כמו שהוא נראה אבל ננסה להבטיח את המקום השני במחזור האחרון וזה משהו שלא היה 18 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully