וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "הגיע הזמן להיפרד, השנה הייתה אכזרית"

שוער ברצלונה הפצוע, שעוזב בתום העונה, פרסם מכתב פרידה: "פפ הראה לי את הדרך, טיטו לימד איך לנצח. תודה לכם"

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. GettyImages
הגיע הזמן לומר שלום. ואלדס/GettyImages

ויקטור ואלדס הודיע שהוא עוזב את ברצלונה כבר לפני שנה. עכשיו, כשהעונה עומדת לפני סיום, הוא פרסם מכתב לאוהדים ובו הוא נפרד מהם אחרי 12 שנה בהן לבש את מדי הבלאוגרנה. "הגיע הזמן שלי להיפרד מכם. לצערי זה לא קרה בזמן ששיחקתי כדורגל, אבל אלה החיים לפעמים והשנה הזו הייתה אכזרית במובן הזה בשבילי", אמר ואלדס, שנפצע במהלך העונה ומסיים אותה מחוץ לסגל.

במכתב הוא הודה לכל מי שעזר לו להתפתח לשוער מוביל בברצלונה מהמאנים שהיו לו בגיל 10, דרך לואיס ואן חאל שנתן לו את ההזדמנות הראשונה שלו, רייקארד, ופפ גווארדיולה: "תודה לך פפ שהראית לי איך לשחק כדורגל שונה וחדש ודרך חדשה להצלחה", הוא הוסיף גם על טיטו וילאנובה ז"ל: "תודה לך טיטו! איפה שלא תהיה אתה הראית לנו איך לנצח כקבוצה ואת הכוח והאופי כדי להתמודד עם החיים".

"תודה לקולגות שלי, שהיה לי התענוג לשחק איתם עם המדים של ברצלונה", אמר על שחקני ברצלונה איתם שיחק במהלך 12 השנים שלו כשוער ברצלונה, "הם גרמו לי להרגיש כחלק חשוב בקבוצה ועזרו לי להתפתח כשחקן וכאדם".

וכמובן שאני לא יכול לשכוח את האנשים החשובים ביותר, האוהדים הנאמנים שלי. תמיד תמכתם בי, לא משנה מה קרה, הייתם גאים בי ותמכתם בי בכל משחק ושלחתם לי אנרגיות חיוביות שתמיד עזרו לי להמשיך ולשחק בכל הכוח. בלעדיכם לא הייתי מצליח", הודה לאוהדים וסיים עם בקשה אליהם, "תודה לכם, תודה לכם אלפי פעמים, ואני מבקש ממכם שלא תפסיקו לתת לי את התמיכה שלכם. בארסה לנצח!".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
"הראה לי את הדרך". גווארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully