וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס: "נשדדנו, הייתה לנו זכות לנצח"

בקליפרס זועמים על החלטות השיפוט, פול חש אשמה בעקבות האיבודים בסיום, ווסטברוק נפעם מהקאמבק, ואינדיאנה שוב מודאגת. סיכום הלילה המופלא ב-NBA

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. AP
לא מאמין שזה קורה לו. כריס פול/AP

מספרי המשחק בין אוקלהומה לקליפרס (אוקלהומה ניצחה 104:105 ועלתה ל-2:3 בסדרה)

* אחרי שלושה הפסדים רצופים במשחקי 5 בבית אוקלהומה סוף סוף עצרו את הרצף.

* דוראנט קלע בארבע הדקות האחרונות אותו מספר סלי שדה (3) כמו שהוא קלע ב - 44 הדקות הראשונות של המשחק.

* כריס פול איבד את הכדור חמש פעמים במשך כל המשחק, הפעמיים האחרונות היו ב - 13 השניות האחרונות של המשחק. במהלך כל השנה הוא איבד את הכדור בדקות האחרונות בסך הכל שבע פעמים.

* ראסל ווסטברוק קלע עונתי לפלייאוף עם 38 נקודות, כולל שלוש הזריקות מהעונשין שנתנו לאוקלהומה את הניצחון.

* הת'אנדר הצליחו לנצח את הקליפרס בנקודות בצבע 44-22 בגלל שהדביקו לגבוהים שלהם עבירות.

קאמבק ענק ל-OKC, וושינגטון השפילה את אינדיאנה

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, לא יכול להסתכל על ראסל ווסטברוק קולע את קליעות העונשין המכריעות. GettyImages
באיזשהו שלב גם הוא כמעט הרים ידיים. דוראנט/GettyImages
קווין דוראנט, סרג' איבקה, אוקלהומה סיטי מול מט בארנס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
ואז הגיע הזמן שלו לחגוג/AP

מה הם אמרו על המשחק?

"צריך לבטל את ההילוכים החוזרים", אמר דוק ריברס, מאמן הקליפרס, שהתלונן בעיקר על מהלך אחד ספציפי, בו רג'י ג'קסון איבד אך הוחלט להחזיר את הכדור לאוקלהומה סיטי. "זה היה הכדור שלנו, נשדדנו, עשינו טעויות במהלך המשחק, איבדנו כדורים אבל עדיין הייתה לנו את הזכות לנצח את המשחק. הם פשוט לקחנו לנו את המשחק מהידיים".

כריס פול לא היה נחרץ כל כך נגד השופטים והתעצבן על עצמו והקבוצה שלו: "זה הדבר הקשה ביותר שעברתי בכדורסל", אמר הרכז של הקליפרס שאיבד פעמיים בשניות האחרונות של המשחק, "כל מה שקרה בסוף זה באשמתי. זה נוראי לעבוד כל הערב ובסוף פשוט לוותר על זה".

"החטאתי זריקות שהרגשתי איתן בנוח אבל ראסל סחב אותנו כל הערב", אמר קווין דוראנט, שסיים עם 27 נקודות כולל 10 בשלוש הדקות האחרונות, אמר: "שמנו את עצמנו במצב טוב בשביל לקחת את הניצחון כי נשארנו ביחד והמשכנו להילחם, זה מה שהם עשו לנו במשחק הקודם ועכשיו עשינו את זה להם".

"הייתה לנו אמונה שננצח את המשחק", אמר ראסל ווסטברוק שכיכב עם 38 נקודות במשחק וקלע שלוש זריקות מהעונשין שניצחו לאוקלהומה את המשחק, "הייתי עצבני בגלל הזריקה שהחטאתי, אז הערב לקחתי את הזמן שלי, לקחתי נשימה עמוקה ופשוט קלעתי אותן".

אפילו השופטים נתנו תגובה לאירועים שהיו על המגרש: "ראינו את ההילוכים החוזרים פעמיים ועדיין זה לא היה חד משמעי של מי הכדור היה צריך להיות. כשזה לא חד משמעי אנחנו צריכים ללכת עם ההחלטה שהייתה במגרש".

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. AP
"הייתה לנו אמונה". ווסטברוק/AP

מספרי המשחק בין וושינגטון לאינדיאנה (הוויזארדס ניצחו 79:102 וצימקו ל-3:2 בסדרה)

* מרצ'ין גורטאט קלע 31 נקודות, שהן שיא קריירה עבורו בפלייאוף.

* המשחק המפלצתי של גורטאט לא הסתיים בטור הנקודות ובאחוזים הנפלאים מהשדה (13 מ-15), אלא בא לידי ביטוי גם בטור הריבאונדים, עם 16 כאלה. יחד עם דוויט הווארד, גורטאט הוא השחקן השני ב-30 העונות האחרונות בפלייאוף שקולע לפחות 30 נקודות, לפחות 15 ריבאונדים וקולע בלפחות 80% מהשדה.

* וושינגטון נתנה לאינדיאנה נוקאאוט לא רק בתוצאה הסופית, אלא בעיקר בטור הריבאונדים, עם 23-62 (!) לטובתה. מדובר בהפרש הריבאונדים השלישי הכי גדול במשחק פלייאוף ב-NBA והגדול ביותר מאז 1971.

* ג'ון וול קלע 27 נקודות, המספר הגבוה ביותר עבורו מתחילת הפלייאוף.

* 23 הריבאונדים של אינדיאנה הם שיא שלילי עבורה במשחק פלייאוף.

* זו הייתה התבוסה הכי גבוהה של אינדיאנה בפלייאוף מאז ההפסד 110:79 לבוסטון ב-2005.

* בסך הכל, זו התבוסה הביתית השנייה בגודלה עבור אינדיאנה במשחק פלייאוף.

רוי היברט, אינדיאנה פייסרס. GettyImages
המנוחה לא עזרה. היברט/GettyImages

מה הם אמרו על המשחק?

פרנק ווגל בסך הכל רצה להוריד קצת מהעומס של שחקני החמישייה שלו, אבל הוא בטח לא תכנן שההחלטה הזו תתפוצץ לו בפרצוף. כל שחקני החמישייה של הפייסרס שיחקו לפחות 39 דקות במשחק מספר 4, והפעם, כשרוי היברט משחק 25, לאנס סטיבנסון 28 ודייויד ווסט 34, המחיר היה כבד.

"פשוט לא הופענו. לא יודע למה חשבנו שנבוא לכאן והיריבה פשוט תתקפל מולנו", אמר דייויד ווסט, שהיה היחיד מבין שחקני החמישייה שסיים עם יותר משני ריבאונדים. "הם שיחקו ברמה אחרת לגמרי. זו סיטואציה קשה, אנחנו חייבים לדעת איך להתמודד עם רגעים כאלה. אנחנו חייבים לשחק. כדי לנצח את הסדרה הזאת, צריך לקחת אותה בכוח".

הכוכב של וושינגטון הערב היה מרצ'ין גורטאט: "אחרי שאתה קולע סל אחד ואז עוד אחד אתה מרגיש בקצב של המשחק", אמר הסנטר הפולני אחרי שקיבל את הכדור בשתי ההתקפות הראשונות, "זה היה טוב אחרי המשחק הקודם שהיה מאכזב מבחינתי".

"הוא היה עצבני כל הבוקר", אמר רנדי וויטמן מאמן וושינגטון על ג'ון וול, "הוא שיחק היום כמו איש פרא והתעלם ממה שהיה לו במשחקים הקודמים בסדרה".

מרצ'ין גורטאט, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
בשורה אחת עם הגדולים ביותר. גורטאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully