וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור שושן: "עשינו עונה מצוינת, אפשר להיות גאים"

14.5.2014 / 7:56

ההפסד להפועל ת"א לא שבר את בני סכנין. במועדון רוצים להשאיר את מרבית הסגל, כולל בלבול, וינסו להשיג מימון

one

בבני סכנין סיימו אמש (שלישי) את העונה בצורה רשמית בהפסד 3:1 להפועל תל אביב, והמשחק האחרון של הקבוצה יהפוך למשחק לפרוטקול בלבד. בקבוצה רצו מאוד לנצח את האדומים כדי לשמור על סיכוי להגיע למקום הרביעי, אך למרות ההפסד בסכנין מסכמים עונה חלומית מבחינתם. "המשחק היה פתוח ושתי הקבוצות באו לשחק כדורגל", אמר הבלם מור שושן שלאחרונה תפס מקום בהרכב ומציג יכולת טובה מאוד ואף כבש את השער היחיד אמש. "כמו שנגמר 1:3 להם יכול היה להיגמר בתוצאה הפוכה".

על העובדה שכבש מול האקסית אמר שושן: "אני מאחל להפועל תל אביב בהצלחה וזה מועדון שיקר לליבי". על העונה של סכנין אמר הבלם: "בסך הכל עשינו עונה מצוינת ואנחנו יכולים להיות גאים בעצמו".

בסכנין מתכננים את העונה הבאה כאשר במועדון רוצים להשאיר את מרבית הסגל אך, לפני הכל צריכים לסכם עם המאמן מרקו בלבול על חוזה לעונה נוספת כשהמאמן מחכה להנהלה. המועדון מצוי בבעיות כלכיות והמטרה היא להשיג מימון כדי להחתים שחקנים ואת המאמן לעונה הבאה. מי שצפוי לעזוב הוא רביד גזל כאשר גם הזרים מארק פרננדס וחורה אלונסו לא צפויים להישאר. בסכנין רוצים להשאיר את כריסטיאן הידאלגו אך עדיין לא סיכמו עם השחקן והוא למעשה הופך לשחקן חופשי בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully