וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "יותר מכל משחק העונה, זה ניצחון של שחקנים"

מאמן הפועל ת"א חגג את ה-1:3 בסכנין שקירב אותו לאירופה: "באנו עם הרבה ריכוז. טוב לי פה". בלבול: "גאה בחבר'ה"

one

הפועל תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד ענק אל עבר המקום הרביעי המבטיח מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, כשניצחה את בני סכנין 1:3. עומר דמארי סיפק צמד נוסף (20, 60) וברח לערן זהבי בפסגת טבלת מלכות השערים עם 26 (לעומת 24), בסארט עבדורחימי השתתף בחגיגה גם כן (36), ואם מכבי חיפה לא תשכיל לנצח מחר את מכבי תל אביב, המקום הרביעי של האדומים עם תום 2013/2014 יובטח באופן סופי.

"זו תוצאה מאוד חשובה לנו", אמר רן בן שמעון בסיום. "אנחנו תלויים בעצמנו וקצת בספורטיביות של היריבות. אני מקווה שמחר כולם יהיו ספורטיביים, ואני בטוח שכך יהיה. אנחנו את שלנו עשינו, נחכה עד יום שבת ונראה מה יהיה. זה ניצחון של שחקנים היום. הזזנו כל כך הרבה שחקנים מהתפקיד שלהם, ובתקופה קצרה, אם אין שחקנים שמאוד רוצים לעשות למועדון, זה יכול להיות כישלון. היום, יותר מכל משחק אחר השנה, זה ניצחון של שחקנים עם לב גדול. ההפסד לבאר שבע היה כואב ואכזרי, היו לנו הרבה פציעות ומורחקים, אבל החבר'ה שלנו באו עם הרבה מאוד מוטיבציה וריכוז". על המשך דרכו במועדון אמר המאמן: "יש לי חוזה בהפועל תל אביב וטוב לי פה. מייצרים ספקוליצות, ואני לא משתתף בהן. הכל יהיה בסדר".

המאמן המפסיד מרקו בלבול אמר בסיום: "הם הבקיעו, אנחנו לא, אבל אני לוקח את הסך הכל מהעונה הזאת והיתה לנו עונה מצוינת. זה שאנחנו מתמודדים בפלייאוף העליון זה הישג גדול, ומהבחינה הזאת אנחנו ההפתעה של הליגה. אני מאוד גאה בבחורים על מה שהם עושים, גם בפלייאוף העליון, גם היום, עשינו משחק מצוין היום".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
סומך על הספורטיביות של מכבי תל אביב. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully