וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מלאגה תנסה להחתים את מרטינו, קרויף תוקף

על פי הדיווח מאמן ברצלונה הוא המועמד המוביל להחליף את שוסטר. קרויף: "החוזה החדש של מסי הוא כמו לשים פלסטר"

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. AP
עונה הבאה במלאגה? מרטינו/AP

בברצלונה מתעסקים בימים האחרונים בהכנות לקראת המשחק הגדול ביום שבת נגד אתלטיקו מדריד שיכריע את זהות האלופה, אך כבר עכשיו ברור שחרארדו מרטינו מאמן בארסה לא ימשיך בעונה הבאה ובתקשורת הספרדית מדווחים שמי שעוקבת אחרי מרטינו ועשויה לצרף אותו בעונה הבאה היא מלאגה.

על פי הדיווחים שמגיעים מספרד, במלאגה איבדו אמון במאמן הגרמני שלהם ברנד שוסטר שככל הנראה יעזוב בתום העונה למרות שחתם בקיץ האחרון על חוזה לחמש שנים במועדון. אם התרחיש הזה אכן יתמשש, במלאגה ינסו להביא את מרטינו, בו הם היו מעוניינים עוד בקיץ 2013. בספרד טוענים שמריו ספינדלס, המנהל הטכני הארגנטינאי של מלאגה מחזיק מאוד ממרטינו וישמח לראות אותו במועדון האנדלוסי בעונה הבאה.

יוהאן קרויף מאמן נבחרת קטלוניה. AP
הרבה ביקורת על ברצלונה. קרויף/AP

ובינתיים, יוהאן קרויף, שחקן העבר האגדי של המועדון התראיין לתקשורת המקומית וביקר את הסחבת במו"מ עם כוכב הקבוצה ליאונל מסי. קרויף טוען ש"החוזה החדש שעומד להיחתם עם מסי "הוא כמו לשים פלסטר על פצע". והסביר שבארסה עושה זאת משום שכל העיניים היו נשואות לעבר הארגנטינאי אחרי ההחתמה של ניימאר ושכר העתק שקיבל הברזילאי במועדון.

קרויף מבקר גם את העובדה שבארסה מנהלת מו"מ עם לואיס אנריקה לעונה הבאה למרות שהעונה הנוכחית לא הסתיימה: "זה לא אתי להיות במו"מ עם מאמן חדש כשהעונה טרם הסתיימה ובטח לא לפני שסלטה ויגו של אנריקה שיחקה מול ריאל מדריד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully