וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם: טים שרווד פוטר, דה בור ופוצ'טינו מועמדים

המאמן, שירש באמצע העונה את וילאש בואש, עוזב אחרי חצי עונה. מאמני אייאקס וסאות'המפטון עשויים להחליפו, מויס ואלגרי הוזכרו

טים שרווד מנג'ר טוטנהאם. AP
שרווד/AP

אחרי עונה מאכזבת שהסתיימה עם כרטיס לליגה האירופית, טוטנהאם פיטרה היום (שלישי) את המאמן טים שרווד. הנשיא דניאל לוי הודיע למאמן בן ה-45, שקודם באמצע העונה מעמדת עוזר המאמן לאחרי פיטוריו של אנדרה וילאש בואש, כי הוא משוחרר מהתפקיד, אף שהוא חתום על חוזה גם לעונה הבאה.

"אחרי ששרווד השיג כמה תוצאות טובות סיכמנו איתו על חוזה ל-18 חודשים, אבל השארנו לעצמנו אופציה להפסיק את ההתקשרות בסיום העונה. עכשיו מימשנו אותה", אמר לוי. באנגליה דיווחו בימים האחרונים על מספר מאמנים שנמצאים על הכוונת של לוי, וביהניהן מאמן סאות'המפטון בעונה החולפת מאוריסיו פוצ'טינו ומאמן אייאקס פרנק דה בור. גם מועמדותם של דייויד מויס ומסימיליאנו אלגרי הוזכרו בתקשורת בממלכה.

מיד עם סיום העונה, התראיין שרווד לכלי התקשורת וטען כי בתקופה האחרונה הרגיש כמו "מורה מחליף", וכי סוכנים המייצגים שחקנים בקבוצה הבהירו להם זה מכבר כי הוא לא יאמן בווייט הארט ליין בעונה הבאה. שרווד, שאף היה שחקן טוטנהאם החל מסוף שנות ה-90, הצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה ב-2008, תחת הארי רדנאפ. במהלך העונה האחרונה, כאמור, הוקפץ לעמדת המאמן לאחר פיטוריו של וילאש בואש, אך לא הצליח להביא את הקבוצה לאחד מארבעת המקומות הראשונים, המובילים לליגת האלופות. בסך הכל, שרווד סיים את הקדנציה הקצרה כמאמן טוטנהאם עם 59% הצלחה - האחוז הגבוה ביותר עבור מאמן טוטנהאם בפרמיירליג.

מאמן אייאקס, פרנק דה בור. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
בדרך לאנגליה? פרנק דה בור/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully