וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר-יד: מכבי תל אביב עלתה ל-0:2 על הפועל ראשל"צ

הצהובים רחוקים ניצחון אחד מאליפות היסטורית אחרי שהתעלו באולם אשלים, וגברו על האלופה 27:29. סמולר נפצע

שחקן מכבי תל אביב בכדוריד בויאן בוטוליה (ימין). קובי אליהו
ניצחון ענק שמהווה צעד משמעותי בדרך לתואר היסטורי. בוטוליה/קובי אליהו

ניצחון אחד. זה כל מה שמכבי תל אביב צריכה כדי לזכות באליפות היסטורית, אחרי שגברה הערב (שלישי) על הפועל ראשון לציון בחוץ בתוצאה 27:29 במסגרת משחק מספר 2 של גמר הפלייאוף בכדוריד. שחקניו של אבי רש עבדו קשה עד שעלו ל-0:2. למרות פתיחה טובה של הצהובים, ולמרות שהפועל ראשון לציון איבדה את אבישי סמולר כשתי דקות מהפתיחה, הפועל ראשון לציון ידעה לחזור ואף לקחת את ההובלה. אבל מכבי תל אביב הוכיחה שיש לה תשובה לניסיון של עידן מימון וחבריו, ובזכות יכולת מצוינת של עוז חממי והתעלות של בויאן בוטוליה בדקות הסיום, הצהובים יצאו מאולם אשלים עם ניצחון גדול, שמהווה צעד משמעותי בדרך לזכייה באליפות. ביום שישי תארח מכבי תל אביב את המשחק השלישי בסדרה של הטוב מחמישה, וניצחון בו יעניק לה את התואר.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד אבישי סמולר שוכב פצוע על הפרקט. קובי אליהו
האלופה ספגה מכה כבר בפתיחה. סמולר מטופל על הפרקט/קובי אליהו

מהלך המשחק

כבר אחרי שתי דקות משחק ספגה הפועל ראשון לציון מכה קשה כשאבישי סמולר נפצע בירך ימין לאחר שניסה להגיע לכדור שנמסר אליו במתפרצת. סמולר נשכב מיד על הפרקט כשהוא נאנק מכאבים, ולאחר כמה דקות הוא פונה מהפרקט בעזרת שני שחקני מכבי תל אביב תום מטלון ועומר דבדה.

הצהובים פתחו היטב ושערים של דבדה ובוטוליה העלו אותם ל-0:4 ואילצו את סער פרנקל לקחת פסק זמן. עוז חממי כבש שלושה לראשון לציון והאלופה צימקה ל-9:7. האדומים המשיכו לסגור בהגנה, ועידן מימון השווה ל-11:11. הגנת ראשון לציון הצליחה לעצור את בוטוליה על שער אחד, ושער של טל הרשקוביץ העלה אותה ל-12:13. מכבי תל אביב הצליחה להפוך את התוצאה והובילה 13:14 במחצית.

הצהובים פתחו מצוין את המחצית השנייה ועלו ל-15:18, אבל ראשון לציון לא נתנה לצהובים לברוח ובזכות יכולת מצוינת של טל הרשקוביץ' היא השוותה ל-23:23 והמשיכה ליתרון 23:25 משער של עידן מימון. בויאן בוטוליה התעורר ומכבי תל אביב נשארה צמודה. עצירה מצוינת של שוער מכבי תל אביב אלדר שיקלושי השאירה את היתרון צהוב, ו-19 שניות לסיום מכבי תל אביב הוליכה 27:28. בוטוליה לקח את הכדור, כבש שער אדיר, ומכבי תל אביב ניצחה 27:29 ועלתה ל-0:2. הצהובים רחוקים משחק אחד מאליפות היסטורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד סער פרנקל. קובי אליהו
עכשיו הם עם הגב אל הקיר/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אבי רש: "יש משחקים שגם כשאתה מוביל בארבע-חמש קשה להגדיל וצריך לתת פייט עד הסוף. אסור להוריד ראש. שמח שגם כשאיבדנו את ההפרש ידענו לחזור. היה צפוי שאחרי הפציעה של סמולר הם ישמרו ושחקנים אחרים יקחו אחריות".

שחקן מכבי תל אביב בויאן בוטוליה: "אם הפועל ראשון לציון לא יודעים לכבד מישהו זה לא ענייני. הם לא צריכים לתמוך בי במשחק, אבל הם צריכים להתייחס בכבוד לפני ואחרי המשחק".

מאמן הפועל ראשון לציון סער פרנקל: "מבואסים, הפסד לא מחויב המציאות. נתקן ביום שישי. חזרנו, הלך המומנטום, שוב ההגנה שלנו נפתחה, נצטרך לתקן את זה. אני חושב שזה אפשרי. זה יותר הפסדים שלנו מאשר ניצחונות של מכבי וזאת מבלי לגמד את מכבי, הם ראויים לאליפות אבל אנחנו הורסים לעצמנו. אני לא אוהב את מה שבויאן בוטוליה עשה בסוף. אני הבאתי אותו לארץ ושילמנו לו כסף יפה, שלא ייתן כבוד לחברים שלו שפינקו אותו אבל שייתן כבוד לקהל. הוא לא ספורטאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully