וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיראס מוגרבי וטובראנו פינאס מועמדים

13.5.2014 / 6:30

אחרי החתמת עטר, בקבוצה מעוניינים בשני השחקנים. גם תמיר כהן הוזכר. דלה ימפולסקי יישאר, יוסי דורה צפוי לעזוב

one

ראובן עטר מונה אמש (שני) באופן רשמי לתפקיד מאמנה החדש של הפועל חיפה ובמועדון כבר מתחילים לחשוב כיצד תראה הקבוצה שלהם בעונה הבאה.

עטר הסכים לוותר על הדרישה להציב לצדו את צדוק מלכה ומי שיהיה עוזר המאמן הוא אייל טרטצקי. המאמן החדש מעוניין להשאיר את אבי פרץ בתפקיד מאמן השוערים ועדיין מתלבט בנוגע לתפקיד מאמן הכושר.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. קובי אליהו
כבר מתחיל לבנות את העונה הבאה. עטר/קובי אליהו

בגזרת השחקנים, המאמן טרם החל לעבוד במלוא הכוח, אולם כבר עתה ברור כי בראש רשימת המועמדים שלו יציב עטר את פיראס מוגרבי מבני סכנין, אותו אימן בעבר במכבי נתניה. עטר מעוניין מאוד במוגרבי, לו יש סעיף יציאה מהחוזה, אם יביא הצעה גבוהה יותר מהשכר אותו הוא מקבל בסכנין. עטר מתכוון לבקש מכץ לעשות את כל המאמצים בנושא.

מלבד מוגרבי, בהפועל חיפה מקווים שהקשר הטוב בין עטר לטובארנו פינאס יחזיר את המגן לקבוצה, אם מכבי נתניה אכן תוותר על שירותיו.

בסביבתו של עטר אמרו שהמאמן ירצה להביא אחד מהשלושה, תמיר כהן, קובי דג'אני או בן בנימין, כאשר הנטייה כרגע היא ללכת בכיוונו של כהן. דלה ימפולסקי, שהיה צפוי לעזוב, יישאר לעונה נוספת, בעוד הקפטן יוסי דורה ייפרד מהקבוצה ככל הנראה. דורה ספג לא מעט קללות מכיוון היציע במהלך העונה האחרונה וכעת, בשל מינויו של עטר, גוברים הסיכויים כי הוא יחפש קבוצה אחרת בליגת העל. שמו עלה כמועמד לבני סכנין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פיראס מוגרבי בני סכנין מול ניקולה מיטרוביץ' איתן טיבי מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
המועמד המועדף. מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

עטר מעוניין להנחית שוער זר. שמו של אמיר אדרי עלה כמועמד עוד לפני שעטר התמנה, אולם לא ברור אם אדרי אכן ירצה להגיע, זאת לאחר שמערכת היחסים בין השניים, שהייתה מצוינת בעבר, נפגעה מעט בעונה שעברה.

בינתיים, שלח אתמול המאמן היוצא שלומי דורה הודעה לשחקנים ולאנשי הצוות ובה כתב: "הייתי רוצה לאחל לכל אחד ואחד מכם הצלחה בהמשך הדרך, אם בקבוצה ואם במקום אחר. מאמין שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד. עם כל הסיומת הלא מוצלחת, בסך הכל הייתה עונה די מוצלחת, עם המון חוויות, עליות וירידות. אם מישהו נפגע ממני במהלך העונה הנוכחית זאת ההזדמנות להתנצל, בהצלחה לכולם בהמשך הדרך. אוהב אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully