וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר חתם בהפועל חיפה לעונה אחת

12.5.2014 / 20:05

המאמן, שפוטר ממכבי חיפה בעונה שעברה אחרי קדנציה קצרה, סגר בשורות היריבה העירונית: "מדובר באתגר גדול מבחינתי. בתקופה הקרובה נעסוק בבניית הסגל לקראת העונה הבאה ואני מאמין שנבנה קבוצה טובה". אייל טרטצקי יישאר כעוזר מאמן

one

ראובן עטר חתם בהפועל חיפה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. אייל טרטצקי ישמש כעוזרו של עטר.

עטר התייחס למינו באתר הרשמי של חיפה: "אני שמח לחזור להפועל חיפה ולאמן את הקבוצה. מדובר באתגר גדול מבחינתי. זה מועדון שאני מכיר היטב. בתקופה הקרובה נעסוק בבניית הסגל לקראת העונה הבאה ואני מאמין שנבנה קבוצה טובה".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט יואב כץ התעקש על הישארותו של טרטצקי כעוזר המאמן כך שצדוק מלכה לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה, למרות רצונו של עטר. עטר מעוניין שאבי פרץ יישאר וישוחח בימים הקרובים עם מאמן הכושר ליאור קפלן ולאחר השיחה יוחלט אם מאמן הכושר ימשיך בתפקידו.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ברוך השב. עטר/ברני ארדוב

בחודש וחצי האחרונים התגלעו חילוקי דעות קשים בין הבעלים יואב כץ למאמן שלומי דורה הן על תנאי מתחם האימונים, הן על התנאים מסביב והן על היכולת של הקבוצה, כאשר כץ גם התבטא לא פעם כשהוא מגבה שחקנים שדורה והצוות המקצועי לא רצו בקבוצה.

עם הישארותה הרשמית של חיפה אמר דורה שהוא לא בטוח בהישארותו, כאשר כץ מצידו גם החליט לחפש מועמדים אחרים. מהרגע הראשון הבעלים העדיף את עטר בתפקיד. ביממה האחרונה חלה כאמור התקדמות רצינית כאשר הפרטים כולם נסגרו והמאמן החדש הסכים לצוות המקצועי אותו כץ מעוניין להשאיר מסביבו.

כץ עצמו שוחח היום עם שלומי דורה אך לא הודיע לו רשמית שהוא לא ממשיך, כשאת ההודעה הרשמית קיבל המאמן היוצא מהמנכ"ל אפרים גבאי.

כעת בחיפה יתפנו לנושא המגרשים כאשר ההערכה היא שחיפה תשחק באיצטדיון סמי עופר החדש אם וכאשר הוא ייפתח. גם המגרש בעכו עדיין אופצייה.

בחיפה ינסו גם לצאת ממגרש האימונים בקריית חיים. מגרשי האימונים החדשים שייבנו בעכו, המגרש בנשר ומגרשי אתו"ס בדרום העיר חיפה עשויים לקלוט את הקבוצה לשלושה אימונים בשבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

(עדכון ראשון: 10:04)

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה (משמאל) עם המאמן שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
אפילו לא הודיע לו. יואב כץ ושלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully