וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיי ספורטס: דייגו קוסטה עובר לצ'לסי

הרשת האנגלית פרסמה כי העסקה שתשלח את החלוץ הספרדי המצוין מאתלטיקו מדריד לבלוז נסגרה. הסכום: 32 מיליון ליש"ט

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה מול שחקן צ'לסי גארי קייהיל. Jamie McDonald, GettyImages
בשנה הבאה הם ביחד. דייגו קוסטה וגארי קייהיל במפגש ביניהם בחצי גמר ליגת האלופות/GettyImages, Jamie McDonald

קצת פחות משבועיים חלפו מאז שדייגו קוסטה כבש פנדל בסטמפורד ברידג' וסייע לאתלטיקו מדריד להדיח את צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות ואם להאמין ל"סקיי ספורטס", הרי שקוסטה עומד לשוב בקרוב מאוד לאצטדיון הלונדוני, הפעם למדים של הבלוז.

ברשת האנגלית טוענים הערב (שני) כי החלוץ הספרדי ממוצא ברזילאי של הקולצ'ונרוס יעבור לצ'לסי, לאחר שזו הגיעה לסיכום סופי עם אתלטיקו לגבי העברתו. סכום העסקה נקבע על 32 מיליון ליש"ט (39.2 מיליון יורו), מה שיהפוך את קוסטה לשחקן ה-12 הכי יקר בתולדות הפרמיירליג. העסקה תוכרז רשמית בתחילת יוני, לאחר שאתלטיקו וקוסטה יסיימו את משחקיהם לעונה הנוכחית והחלוץ יתפנה להצטרף לנבחרת ספרד לקראת המונדיאל שבפתח.

קוסטה, שרק לפני שנתיים עוד שיחק בראיו וייקאנו בהשאלה מאתלטיקו מדריד, נהנה העונה משנה חלומית במדי הרוחיבלאנקוס ממדריד. עד כה, הוא כבש 36 שערים ב-50 הופעות בכל המסגרות, כולל 27 שערי ליגה. יחד עם קוסטה, אתלטיקו סיפקה עונה מדהימה, שהפתיעה רבים. ביום שבת הקרוב היא תשחק מול ברצלונה בחוץ במשחק ישיר על אליפות ספרד, בו תיקו יספיק לה כדי לזכות בתואר. ביום שבת הבא היא תתמודד נגד היריבה העירונית ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות שייערך בליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully