וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון פוטר מקליבלנד. שוב

בפעם השנייה בתוך 4 שנים, המאמן נפרד מהקאבלירס, שסיימו את העונה במאזן 49:33. הבעלים גילברט: "החלטה כואבת"

מייק בראון, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
שוב הוא מפוטר. בראון/AP

בפעם השנייה בקריירת האימון שלו, מייק בראון פוטר הערב (שני) מקליבלנד קאבלירס, ממש כמו במאי 2010. למעשה, בראון ממשיך את הרצף האומלל שלו, במסגרתו הוא פוטר מכל אחת משלוש המשרות שלו כמאמן ראשי עד היום, כאשר חוץ משתי אלה בקליבלנד, הייתה גם הקדנציה שהסתיימה בפיטורים מהלייקרס ב-2012.

בראון חזר לקאבס באפריל לפני שנה והחליף בתפקיד את ביירון סקוט, אלא שהוא שרד בו בסך הכול עונה אחת, לאחר שזו הסתיימה במאזן עגום של 49:33 ובמקום העשירי בלבד במזרח. היכולת החלשה של קליבלנד העונה בלטה במיוחד על רקע העובדה שהקבוצה החזיקה בבחירה הראשונה בדראפט הקודם ולקחה את אנתוני בנט, שהתגלה כבאסט רציני.

הבעלים של קליבלנד, דן גילברט, שכאשר החזיר את בראון לתפקיד לפני שנה אמר שהפיטורים הראשונים היו "טעות", נשמע נחרץ יותר הפעם: "אנחנו נמצאים בעסק קשה מאוד והעובדה שאנחנו נאלצים לקחת החלטות כואבות כמו שחרורו של מייק בראון היא לא נעימה לאף אחד מאיתנו".

גילברט הוסיף: "מייק עבד מאוד קשה לאורך העונה החולפת על מנת לשים את הקבוצה שלנו בכיוון הנכון, אבל למרות שהייתה התקדמות מסוימת במיקום שלנו ביחס לעונות הקודמות, אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים לפנות לכיוונים אחרים. אנחנו מאחלים למייק ומשפחתו את כל הטוב שבעולם".

אנתוני בנט, שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
עונה רעה של קליבלנד. בנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully