וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינגלס סובב את הקרסול, בלאט: "מודאג ממצבנו הפיסי"

במכבי ת"א מאמינים כי האוסטרלי יהיה כשיר בשישי. בלאט: "במקום בלו הייתי משחק עוד 10 שנים". דרוקר: "נתנו עונה יפה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
ועכשיו לדבר האמיתי. בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב צלחה הערב (שני) את החזרה הגנרלית שלה לפני פיינל פור היורוליג, שייערך ביום שישי הקרוב בעוד ארבעה ימים. הצהובים הביסו 65:94 את הפועל גלבוע/גליל בגן נר, סגרו 1:3 בסדרה כולה והעפילה לחצי גמר הפלייאוף. טיוס הוביל את הצהובים עם 18 נקודות, דייויד בלו הוסיף 17 ואילו דווין סמית' וריקי היקמן הוסיפו 13 כל אחד. ג'ו אינגלס סובב את הקרסול במהלך המשחק ויעבור מחר בדיקה, אך במכבי נוטים להאמין שהאוסטרלי יהיה כשיר ליום שישי.

"צריך להגיד מילה טובה לגליל, הם ניצחו אותנו לפני שבוע וזה לא קל", אמר דיוויד בלאט לאחר המשחק. "הם ניצחו אותנו למרות שהיינו בכושר מצוין. מאוד מלחיץ לבוא לפה למשחק 4, כי המטרה שלנו הייתה להיכנס לפיינל פור בהרגשה טובה. אם לא היינו מנצחים היום, בשבוע הבא היינו חוזרים לשחק בשלישי וחמישי, וזה יותר משחקים מאימונים. השגנו שתי מטרות בזכות הניצחון הזה".

מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הפלייאוף

אלכס טיוס מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוד משחק מצוין. טיוס/קובי אליהו

לקראת הפיינל פור אמר בלאט: "משחק אחרי משחק שהוא קובע ושהוא חשוב, מבלי שיהיה בלאי. אני מאוד מוטרד מהמצב הפיסי שלנו לקראת הפיינל פור, אני מוטרד מזה ששיחקנו בשני וכל היריבות שיחקו רק בשבת והיה להם שבוע להתכונן. גם ככה אנחנו לא פייבוריטים. להפסדים של צסק"א יש משמעות גדולה, השאלה לאיזה צד - הטוב או הרע".

בלאט אמר במסע"ת אחרי המשחק: "אינגלס סובב את הרגל , חבל. הוא היה טוב כשהיה על המגרש, נראה איך הוא ירגיש מחר. לגבי לנדסברג אני לא מאמין שהוא ישוב לפיינל פור".

לגבי כך ששחורציאניטיס לא שיחק במשחק רשמי תקופה ארוכה, הוסיף בלאט: "סופו זה סימן שאלה גדול. נראה אותו ביום שישי. החיסרון של סופו בסדרה הזו ספציפית לא הורגש יותר מדי, אבל מה שמדאיג אותי זה שהוא לא בכושר משחק לקראת הפיינל פור או אבל עם כל ההבנה למה שקרה אז, בזה לא נאשים אף אחד לא אלא סופו צריך להאשים רק את עצמו, כי זה פגע בו ואולי בנו, אבל אנחנו מאחוריו ואיתו".

בלאט החמיא לדייויד בלו: "דייויד בלו משתבח ככל שהוא מתבגר, אם אני דייויד בלו אני משחק עוד 10 שנים, הוא שחקן נפלא, ישראלי טוב, שחקן נבחרת ישראל לשעבר".

יוגב אוחיון: "אני חושב שהיה חשוב מאוד לבוא ולשחק טוב בייחוד לאחר יום שבת, שיחקנו טוב, ביום רביעי נטוס ונהיה ברמת המוכנות הגבוהה ביותר".

אלכס טיוס, שהצטיין שוב עם 18 נקודות: "זה הפלייאוף הראשון שלי בישראל, ואני מקווה שנמשיך ככה. אני תמיד מנסה להיות מוכן, זו עונה ארוכה ואני צריך להישאר בפוקוס בכל יום מחדש. אנחנו במומנטום טוב, קצת ננוח עכשיו ונבוא מוכנים לצסק"א".

בצד השני, המאמן המפסיד שרון דרוקר: "הם ברחו לנו והנצרה שלהם השתחררה, הם בכושר טוב ובאיזשהו מקום כבר לא היה לנו יותר כוח להילחם. השחקנים שלנו עשו עונה טובה, נתנו לשחקנים צעירים במה, הם הביאו אותנו לפלייאוף ואף פעם לא היינו במצב של ירידה. נתנו עונה יפה ומאתגרת. המקום הזה חשוב לכדורסל. יש פה אנשים שטובת הכדורסל עומדת לנגד עיניהם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל גלבוע/גליל שרון דרוקר. ברני ארדוב
מסכם עונה. דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully