וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "אם נזכה באליפות זה יהיה פשוט מטורף"

ספרד נרגשת לקראת המשחק הענק בשבת: "זה הגמר שלנו". בארסה פייבוריטית בסוכנויות ההימורים, אתלטיקו מעט מאחור

צ'אבי שחקן ברצלונה מול טיאגו שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
מה שמחכה לנו. צ'אבי מול טיאגו/GettyImages

תוצאות משחקי אמש (ראשון), במחזור ה-37 של הליגה הספרדית, הכניסו את המדינה כולה לטירוף. שני "גמרים" ענקיים מצפים לספרד ב-12 הימים הקרובים. תחילה, ביום שבת, ברצלונה השנייה בטבלה תארח את אתלטיקו מדריד המוליכה במחזור הסיום של הליגה, כאשר ניצחון של הקטאלנים ייתן להם את האליפות וכל תוצאה אחרת תכתיר את אתלטיקו. בדיוק שבוע לאחר מכן, אותה אתלטיקו תתמודד מול ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בליסבון.

לכל אורך היום, וכנראה שגם בימים שעד למשחק בקאמפ נואו, לא מפסיקים לעסוק בספרד במשחק על האליפות, בכל אספקט ומכל כיוון אפשרי. סוכנויות ההימורים מציבות את ברצלונה כפייבוריטית לניצחון, אולם הפערים בינה לבין אתלטיקו, על פי רוב הסוכנויות, לא גדולים במיוחד. בממוצע, ניצחון של ברצלונה ייתן 1.74 יורו על כל יורו שיושקע. ניצחון של אתלטיקו יהיה שווה 2.03 יורו לאחד. בסקר אוהדים של ה"אס" על השאלה מי תזכה באליפות, בו הצביעו כ-13 אלף אוהדים, ברצלונה קיבלה 50.73 אחוז מהקולות ואילו אתלטיקו, 49.27.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
מגיע להם? אינייסטה/GettyImages

ברצלונה עצמה קיבלה ביקורת בספרד אחרי ה-0:0 מול אלצ'ה אתמול. הקטאלנים לא הצליחו לנצל את העובדה שאתלטיקו מעדה עם 1:1 ביתי נגד מלאגה, אבל למזלם גם לא הפסידו. בארסה צברה רק שמונה נקודות מתוך ה-15 האחרונות.

אנדרס אינייסטה התיישב אל מול המיקרופונים והפציץ: "אם עדיין יש לנו את האפשרות לזכות באליפות, כנראה שהיא מגיעה לנו. מי שישחק טוב יותר בשבת, יזכה ובצדק. כל משחק הוא שונה וחשוב, אבל זה כמובן חשוב במיוחד. אני מקווה שהפעם נדע לנצח את אתלטיקו. אנחנו חייבים ניצחון, להם מספיק תיקו. לכן הם במצב עדיף. אם לשפוט לפי המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה, אנחנו נחזיק יותר בכדור וחשוב שנהיה מהירים וחדים בחלק הקדמי".

הקשר נשאל לגבי עייפות של קבוצתו: "אולי זה נכון, אבל השבוע לא נתרכז בשום דבר חוץ מהמשחק הזה, שהוא הגמר שלנו. אני מוריד את הכובע בפני אתלטיקו על מה שהיא עושה העונה, אבל זה המשחק הכי גדול שלנו ואנחנו מגיעים רבעים מאוד. לזכות באליפות, במשחק האחרון של העונה, בקרב ישיר? זה יהיה משהו מטורף ונחגוג אותה יותר מאי פעם. אנחנו בטוחים בעצמנו ב-200 אחוז".

זו תהיה הפעם השלישית בהיסטוריה של ספרד שהאליפות מוכרעת במשחק האחרון במפגש ישיר בין המתמודדות. הפעם הראשונה הייתה ב-1945/46, אז סביליה שיחקה בברצלונה. סביליה הייתה צריכה תיקו, ברצלונה הייתה זקוקה לניצחון, אבל סביליה חגגה את האליפות היחידה שלה. בסיום עונת 1950/51 אתלטיקו מדריד שיחקה במחזור האחרון בסביליה והייתה זקוקה לתיקו, וגם היא השיגה אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully