וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקבוצה הכי טובה, השחקנים הכי טובים, אלופה ראויה"

התקשורת הבריטית היללה את מנ' סיטי. אוהדי יונייטד הטיסו כרזה שהקניטה את ג'רארד. ליברפול בראש טבלת ההכנסות

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני עם הגביע. AP
ליברפול נשארה עם הסימפטיה, הוא נשאר עם התואר. פלגריני/AP

התקשורת האנגלית הצדיעה להישג של מנצ'סטר סיטי, שזכתה אמש (ראשון) באליפות הפרמיירליג, וחלקה מחמאות גם לליברפול, הסגנית הטרייה, על עונה מופלאה שסיפקה לחובבי הכדורגל. "הקבוצה הכי טובה, השחקנים הכי טובים, האלופה הראויה", כתב פרשן ה-BBC פיל מקנטלי, "מגיע לסיטי לזכות בתואר. הדרך של פלגריני פשוטה, הוא חושב שכדורגל זה 'עסק בידורי' ועבור אוהדי סיטי אין יותר מהנה ומבדר מלזכות באליפות. ליברפול מעדה וחלומה נגנז, אבל היא התאמצה והיא יכולה להיות אופטימית לקראת העונה הבאה. אבל האמת היא שסיטי הייתה קבוצה טובה יותר שראויה לתואר".

"סיטי חגגה עם אוהדיה, אבל הפעם, בניגוד לאליפות הקודמת, לא הייתה דרמה, הפעם זה לא היה קשה ומותח", נכתב ב"גרדיאן", "הפעם הם עשו את העבודה. סיטי הייתה רגועה, מקצוענית, ניצחה במשחק הקובע ומנעה מהפכים. על המגרש סיטי הייתה קבוצה, בלי קליקות ובלי הפרעות".

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"סיטי הייתה קבוצה, בלי קליקות ובלי הפרעות"/רויטרס

כעת סיטי כבר חושבת על המשך הדומיננטיות שלה באנגליה, אולי באירופה. "קבוצות גדולות לא יכולות להסתפק בתואר אחד, "אמר מנואל פלגריני, "המועדון הזה והשחקנים ראויים לעוד תארים", וגם הקפטן וינסנט קומפני אומר: "אם אתה רוצה להפוך למועדון גדול, אתה חייב שהתואר הזה יהיה רק אחד מני רבים".

פלגריני יודע ש"היינו פעילים בארבעה מפעלים, יותר מכל קבוצה אחרת באנגליה, וזכינו בשני תארים (כולל גביע הליגה). ההדחה מאירופה הייתה מאכזבת, וגם ההפסד לוויגאן בגביע היה קשה מנשוא, אבל העובדה ששיחקנו 14 או 15 משחקים יותר מליברפול, אז אולי אם היינו משחקים עוד כמה - הם אלה שהיו חוגגים עכשיו".

פלגריני ציין כי "היו שתי נקודות מכריעות במהלך העונה. אחת הייתה בהתחלה, כשאחרי שישה משחקי חוץ צברנו רק 4 נקודות. זה לא קצב של קבוצה אלופה. דיברנו בינינו, והסכמנו שאנחנו שלמים עם הדרך שלנו, ועלינו להמשיך באותה שיטה. מאז אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה נקודות בחוץ.

"אחר כך היה את ההפסד 3:2 לליברפול, אבל גם אז לא ויתרנו, כי האמנו שליברפול עוד תפסיד נקודות, התקשינו, אבל העובדה שניצחנו את חמשת המשחקים האחרונים מראה את האופי שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
אופס, עשינו את זה שוב. סיטי חוגגת/רויטרס

אוהדי מנצ'סטר יונייטד בוודאי לא אהבו את העובדה שיריבתם העירונית זכתה בתואר, אבל מסתבר שעבור חלק מהם זו סיבה לשמחה, כי היריבה האמיתית של השדים האדומים היא ליברפול, שתמשיך לחכות לתואר האליפות ראשון מאז 1990.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד ניצלו את ההזדמנות להקניט את קפטן ליברפול סטיבן ג'רארד והטיסו מעל אצטדיון אנפילד כרזה ובה נכתב "יונייטד 20 - ג'רארד 0".

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מטיסים כרזה הלועגת לקפטן ליברפול סטיבן ג'רארד. AP
הכרזה שהטיסו אוהדי יונייטד/AP

אבל תואר אחד ליברפול בכל זאת לקחה. לפי "דיילי מייל", האדומים ניצבים במקום הראשון בפרמיירליג בטבלת ההכנסות משידורי טלוויזיה והכנסות נוספות העונה.

טבלת ההכנסות של קבוצות הפרמיירליג:

1. ליברפול 99 מיליון ליש"ט
2. מנצ'סטר סיטי 98
3. צ'לסי 95
4. ארסנל 93
5. מנצ'סטר יונייטד 91
6. טוטנהאם 90
7. אברטון 86
8. ניוקאסל 78.8
9. סאות'המפטון 78.5
10. סטוק 77.2
11. ווסטהאם 76

סטיבן ג'רארד, ליברפול. רויטרס
ינסה בעונה הבאה. ג'רארד/רויטרס

המספרים שמאחורי האליפות של סיטי

* מנצ'סטר סיטי לקחה אליפות למרות שצעדה בפסגה רק 15 ימים - פחות מכל אלופה אחרת בתולדות הפרמיירליג.

* מנצ'סטר סיטי סיימה את העונה עם 102 שערים וליברפול עם 101. השיא נותר 103 שערים ושייך לצ'לסי של קרלו אנצ'לוטי (2009/10). לראשונה בפרמיירליג שתי קבוצות מסיימות עונה עם מעל 100 שערים.

* מנואל פלגריני הוא המנג'ר הראשון ב-134 שנות ההיסטוריה של מנצ'סטר סיטי, שזכה באליפות ובגביע הליגה באותה עונה.

* זו הפעם הראשונה מאז 1977/78 שמנצ'סטר סיטי מסיימת יותר ממקום אחד מעל מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully