וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "המועדון הזה רק מתקדם מאז שגולדהאר הגיע, ונמשיך להשתפר"

מכבי תל אביב ממשיכה לחגוג אליפויות, ברק יצחקי הודה לייני על הנפת הצלחת ("הופתעתי, התרגשתי") ומאמין: "עוד נהיה טובים יותר". יואב זיו יודע מה סוד ההצלחה: "לשמר את האווירה הטובה במועדון". גולדהאר סירב להתייחס לעתיד של סוזה וג'ורדי, בקרוב פגישה מכרעת

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

אנשי מכבי תל אביב נטלו אמש (ראשון) חלק בחגיגת אליפות נוספת, לאחר שקיבלו את צלחת האליפות הרשמית, זו השנה השנייה ברציפות, בתום הניצחון הביתי 1:3 נגד עירוני קרית שמונה. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון העניק את הצלחת לקפטן שרן ייני, שבחר לעשות מחווה מרגשת ולצרף לטקס ההנפה את החלוץ הפצוע ברק יצחקי.

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב, חוגג אליפות ביציע. ברני ארדוב
שיא הערב: סוזה חוגג ביציע/ברני ארדוב

השחקנים ואנשי הצוות המקצועי ערכו כמובן גם את הקפת האליפות המסורתית, עם דגל ישראל ודגל המועדון בצבעי הכחול צהוב. בקבוקי שמפניה רבים נפתחו במהלך החגיגות, ובנוסף חולקו לשחקנים ולצוות המקצועי חולצות אליפות נוספות, עליהן מוטבעת הספרה 21, שמציינת את מספר האליפויות בהן זכה המועדון. בשיא החגיגות הגיע המאמן פאולו סוזה אל עבר שער 11 המאכלס את גרעין האוהדים הכי שרופים, טיפס מעלה אל היציע וניצח משם על החגיגות.

הצהובים הבטיחו כבר את תואר האליפות בשבוע שעבר, במשחק החוץ בבאר שבע, ובמהלך כל השבוע האחרון נדדו השחקנים ממסיבה למסיבה וחגגו את התואר הנכסף. עם זאת, הקבוצה הציגה את אחד ממשחקיה היותר טובים בתקופה האחרונה, וביום רביעי תגיע האלופה לקרית אליעזר, למשחק החוץ נגד מכבי חיפה, בנסיון להיפרד בטעם מתוק מהאצטדיון המיתולוגי.

שרן ייני, ברק יצחקי שחקני מכבי תל אביב מניפים את צלחת האליפות. ברני ארדוב
התרגש. יצחקי לצד ייני והצלחת/ברני ארדוב
מיטש גולדהאר, מכבי תל אביב, חוגג אליפות , לצד ברק יצחקי. ברני ארדוב
תודה לך מיטש/ברני ארדוב

הבעלים מיטש גולדהאר נראה קורן מאוד וגם הוא עבר עם שחקנים יציע אחר יציע, כדי להודות לאוהדים ולשמוח איתם יחד. גולדהאר שנראה נרגש מאוד בסיום אמר: "אני גאה מאוד בכולם, בכל הצוות והארגון כולו על ההישג הזה. גם האוהדים דחפו אותנו לאורך כל העונה ואנחנו מאושרים וגאים. הדרך חשובה ולא סיימנו עדיין. יש עוד דרך ארוכה".

גולדהאר סירב להתייחס לנקודה המקצועית הכי בוערת שעלתה לאחרונה על הפרק, והיא שאלת הישארותם של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן פאולו סוזה. הנחת העבודה במכבי תל אביב אומרת שקרויף יישאר לעונה נוספת, על פי חוזהו, כאשר לגבי המאמן סוזה, נראה שהדברים בשלב זה לא ברורים. סוזה חתום אמנם גם לעונה הבאה, אך לאנשי המועדון ברור שאם תגיע למאמן הצעה קונקרטית וטובה, בעיקר מאנגליה או ספרד, הוא לא יהסס לעזוב.

יחד עם זאת, התחושות בקרית שלום נכון להיום הן שסוזה ישאר בתפקידו והקבוצה ככל הנראה לא תצטרך שום שינוי על הקווים. בכל מקרה סוכם בין ראשי המועדון לפאולו סוזה, כי הצדדים ייפגשו כשבוע עד עשרה ימים לאחר סיום הליגה, ואז יודיע סוזה באופן סופי אם בכוונתו להישאר או לקחת על עצמו אתגר חדש באחת ממדינות אירופה.

דן איינבינדר, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דן איינבינדר, מכבי תל אביב/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב עושים את סיבוב האליפות. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב עושים את סיבוב האליפות/ברני ארדוב

ברק יצחקי נראה נרגש מאוד בסיום המשחק, לאחר שהקפטן שרן ייני הזמין אותו להצטרף אליו על הבמה לטקס הנפת הצלחת. "האמת היא שלא ידעתי אפילו חצי דבר על זה, וזה ממש הפתיע אותי והיה מאוד מרגש", אמר יצחקי, "כמובן שאני מודה לו ולכל החברים שלי, על תמיכה לאורך כל הדרך, אין מאושר ממני. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן ואני חייב להיות אמיתי שתמיד חלמתי על הרגע הזה. חלמתי שזה יקרה והנה זה קרה, אז תודה רבה לכולם. מאוד בוער בי הרצון לשחק, אבל אני יודע שיש לי עוד דרך ארוכה ואני עובד קשה בשביל זה ואני לא אשכח את היום הזה בשום מקרה, כי היום בהקפת האליפות, זה היה למעשה הפעם הראשונה שהתחלתי לרוץ מאז הפציעה".

יצחקי התייחס לעונה הבאה והוסיף: "אני מאמין שתהיה קבוצה טובה, כמו השנה אם לא אפילו יותר. מכבי משתפרת משנה לשנה ומתקדמת מעונה לעונה ורוצה להשיג כמה שיותר מטרות וכמה שיותר תארים, כי אין ספק שהמועדון הזה התקדם מהשנייה הראשונה שמיטש הגיע לפה ומשנה לשנה אנחנו רואים שההתקדמות הולכת וגדלה. עם כל היופי של האליפות הזאת, אי אפשר לשכוח שעשינו קמפיין יפה באירופה, הצלחנו לעלות מבית לא קל".

חואן פאבלו, שוער מכבי תל אביב, בחגיגות האליפות. ברני ארדוב
חואן פאבלו, שוער מכבי תל אביב, בחגיגות האליפות/ברני ארדוב
ברק בדש, עומרי בן הרוש, דן אאינבינדר, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברק בדש, עומרי בן הרוש, דן אאינבינדר, מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"כל כך רציתי לבשל לערן זהבי שגם אם הייתי מול שער ריק, הייתי משאיר את זה לו", אמר המגן יואב זיו, שתופקד אמש בקישור. "המשימה שלנו היא לבוא ולקחת את הנקודות בכל משחק. זה אומר גם אתמול, גם ביום רביעי וגם בשבת. אנחנו כבר אחרי שתי מסיבות גדולות ואמש התקיימה חגיגה נוספת. אבל כשאנחנו מגיעים לאימון, לכל אימון או משחק, אנחנו מפרידים ונותנים את המקסימום".

זיו נשאל האם המשחק נגד מכבי חיפה ביום רביעי יראה סוג של חילופי שלטון בכדורגל ואמר: "אני חושב שחילופי השלטון בכדורגל הישראלי זה משהו שסומן כבר. זה בכלל לא עניין של שלטון. אנחנו במגמת עלייה והשתפרות ואנחנו ממשיכים ורוצים עוד, ממשיכים בניסיון נוסף להשתפר".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות/ברני ארדוב

זיו נשאל על המשך המטרות של הקבוצה והשיב: "קודם כל זה ברור לכולם שהמטרה בכל שנה היא להמשיך ולהציג את היכולת הזו ולהתמודד על האליפות בפעם השלישית ולשמר את האווירה הטובה הזו שיש סביב במועדון. ביחד עם האוהדים אנחנו יוצרים כאן מועדון גדול וזה מה שחשוב.ברור שהמטרה היא גם להצליח באירופה ואני חושב שהעונה הצלחנו גם באירופה. השאיפה היא כמובן להגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס, אבל זה לא תלוי רק בנו, אלא בהגרלה של מספר קבוצות".

המגן הוותיק נשאל על החשיבות בהשארת המאמן פאולו סוזה במועדון ואמר: "ברור שאנחנו רוצים לשמר את מה שיש פה ואף להמשיך ולשפר את זה. אנחנו רוצים שכולם יישארו, אבל לכל אחד יש שאיפות ואם פאולו ימשיך ויתקדם ותהיה לו הצעה אחרת, אפשר להבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully