וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישיקורי הוביל ונפצע, רפאל נדאל זכה בטורניר מדריד

המדורג 1 כבר פיגר 6:2 ו-2:0 במערכה השנייה מול נישיקורי, אך חזר וניצל פציעה של היפני שנאלץ לפרוש במערכה ה-3

טניסאי ספרדי רפאל נדאל חוגג. GettyImages
חזר מהקבר. נדאל/GettyImages

במשך דקות ארוכות עמד הקהל באיצטדיון במדריד ולא האמין למה שהוא רואה: המדורג 1 בעולם וחביב הקהל, רפאל נדאל היה נראה בדרכו הבטוחה להפסד בגמר מול המדורג 12, קיי נישיקורי. היפני ניצח את המערכה הראשונה 2:6 וכבר הוליך 0:2 במערכה השנייה, אבל אז הצליח נדאל לעשות קאמבק גדול, ניצל את הקריסה הפיזית של יריבו וזכה בטורניר מדריד (3.6 מיליון דולר בפרסים) לאחר שהיפני פרש במצב של 6:2, 4:6, 0:3.

היפני הדהים את השור ממאיורקה בפתיחה, שבר אותו פעמיים ודהר לניצחון 2:6 במערכה הראשונה. הקהל במדריד עוד לא הספיק להתאושש מההלם, וכבר ראה את המדורג 1 בעולם נשבר שוב, ונופל לפיגור 2:0 במערכה השנייה. באותם רגעים היה נדמה שעוד לחיצה קלה, ונישיקורי יצליח למצוא את הדרך לניצחון ראשון על הספרדי בקריירה.

אלא שאז הצליח נדאל לשבור בחזרה והשווה, והלחץ עבר אל היפני. הגוף של נישיקורי לא שיתף פעולה והחל לקרוס, והוא נאלץ לקחת הפסקה במערכה השנייה. נדאל ניצל זאת עד תום, השיג שבירה נוספת בדרך ל-4:6 וכפה מערכה שלישית.

בהפסקה שבין המערכות ירד היפני לחדרי ההלבשה לדקות ארוכות שם זכה לטיפול, וכצפוי, חזרתו למגרש לא היתה חלקה. נישיקורי הספיק להישבר וליפול לפיגור 3:0, לפני שהגיע למסקנה שהוא לא מסוגל יותר להמשיך, ופרש.

טניסאי יפני קיי נישיקורי. Andres Kudacki, AP
לא נעים. נישיקורי/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully