וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס חזרו והשוו ל-2:2, קאמבק גדול לאינדיאנה

הקליפרס ניצחו 99:101 את OKC למרות 40 של דוראנט ופיגור 22 הפרש. פול ג'ורג' הפגיז 39, אינדיאנה ב-1:3 על וושינגטון

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול, בלייק גריפין, ג'מאל קרופורד. רויטרס
גבירותיי ורבותיי, הם חזרו. פול, גריפין וקרופורד עושים את הבלתי ייאמן/רויטרס

אם אוקלהומה סיטי תפסיד את סדרת חצי גמר המערב, אין כל ספק שמשחק מספר 4 בסדרה יהיה זה שלא ייתן להם לישון בלילות. הת'אנדר שוב נראו נהדר בסטייפלס סנטר, קיבלו הופעת ענק של קווין דוראנט (40 נקודות) וכבר הוליכו ב-22 הפרש עוד ברבע הראשון, אך איבדו את הראש בדקות הסיום, וראו את בלייק גריפין ובעיקר את דארן קוליסון (18 נקודות, 12 ברבע האחרון) והקליפרס מחוללים מהפך בדרך ל-99:101 ו-2:2 בסדרה. עתה ישובו שתי הקבוצות לאוקלהומה למשחק מספר 5, ואיזה משחק מסקרן וחשוב זה עומד להיות.

עוד הלילה: אינדיאנה הראתה הרבה אופי, כשחזרה מפיגור 19 נקודות וניצחה בוושינגטון 92:95 כדי לעלות ל-1:3 בסדרה, רוי היברט ופול ג'ורג' שוב נראו בשיאם.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סרג' איבקה. רויטרס
איזו סדרה ענקית. גריפין מול איבקה/רויטרס

ל.א. קליפרס - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 99:101 (2:2 בסדרה)

הקרב האדיר החל בצורה מכוערת במקצת, כשסרג' איבקה שלח מכה לאשכיו של בלייק גריפין, ספק בטעות, ספק בכוונה. דוראנט דפק דאנק אדיר והוסיף שלשה, ווסטברוק הצטרף לחגיגה עם חמש נקודות רצופות, והת'אנדר שקלעו 7 מ-7 מהשדה בפתיחה טסו ל-3:17. איבקה לא התבייש וצלף שלשה שנייה במשחק, והיתרון של האורחים הגיע עד 22, כשאת הרבע הראשון סגרה OKC ביתרון 15:32. הקליפרס לא אמרו נואש והחלו אט אט לחזור לעניינים. גריפין ופול המשיכו לקחת אחריות, וסל ועבירה אדיר של הרכז צימק ל-39:33. גריפין המשיך לחפור בצבע והשיג סל ועבירה, דוראנט החזיר עם סל ועבירה עצום מהצד השני ונקודות של קוליסון הורידה את אוקלהומה ביתרון 46:57 במחצית.

רדיק עוד צימק ל-8 בפתיחת הרבע השלישי, אבל שש נקודות רצופות של דוראנט בצירוף דאנק מהדהד הקפיץ את הת'אנדר ל-51:66. הקרב האדיר נמשך כשדיאנדרה ג'ורדן סיים האלי אופ נהדר עם סל ועבירה, אך גריפין ירד אל הספסל אחרי שביצע עבירה חמישית טיפשית. קוליסון עוד הוריד ל-9 הפרש, אך שלשה ענקית של ג'קסון קבעה ש-OKC תפתח את הרבע האחרון ביתרון 63:75.

הדוראנטולה פתח את הרבע האחרון עם עוד סל ועבירה והקפיץ את היתרון של האורחים ל-15 הפרש. הקליפרס הגיבו עם ריצת 2:12 ופול צימק ל-84:78. ווסטברוק לקח אחריות בצד של האורחים ומצא שתי חדירות מוצלחות אך גריפין במתפרצת הוריד ל-3 בלבד, 3 דקות לסיום. ווסטברוק החל לעשות שטויות, אז דוראנט חזר ולקח את הכדור פעמיים בהתקפה, אך סל ועבירה של גריפין קבעו 94:94. קרופורד הפגיז שלשה שהעניקה יתרון ראשון לקליפרס, וארבע נקודות עצומות של קוליסון העלו ל-4 הפרש, חצי דקה לסיום. ווסטברוק הלך עד הטבעת וצימק, המארחים החטיאו, והכדור האחרון חזר לווסטברוק שניסה לנצח עם שלשה רחוקה. הכדור הלך החוצה, ואיבקה היה יכול לשלוח את המשחק להארכה בטיפ קליל בשנייה האחרונה, אך הכדור הלך החוצה, 99:101 מהמם לקליפרס בסיום.

בלייק גריפין סיים כקלעי המוביל של הקליפרס עם 25 ו-9 ריבאונדים, כריס פול הוסיף 23 ויחלק 10 אסיסטים, אבל האיש של הקבוצה מלוס אנג'לס היה ללא ספק דארן קוליסון שסגר 18 נקודות, מתוכן 12 ברבע האחרון והוריד גם 7 ריבאונדים. לת'אנדר היה את דוראנט בעוד ערב נדיר שהסתיים ב-40 נקודות (12 מ-24 מהשדה, אך רק 1 מ-7 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, לווסטברוק היו 27, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים אך כשרג'י ג'קסון הוא הת'אנדר השלישי בלבד בדאבל פיגרס, קשה מאוד לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן מבצע עבירה על שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. רויטרס
חטפו ממנו 40 נקודות, אבל עצרו אותו בסיום. דוראנט מול ג'ורדן/רויטרס

וושינגטון - אינדיאנה 95:92 (הפייסרס עולים ל-1:3 בסדרה)

זה לא היה יפה במיוחד, אבל זה היה קריטי. אינדיאנה חזרה מפיגור גדול, עם עוד קאמבק מרשים, וכעת היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מחזרה לגמר המזרח. המשחק החמישי ייערך ביום שלישי בלילה באינדיאנה. עבור הפייסרס, זה היה עוד משחק שהשיב מעט מהביטחון השבור, בעיקר בזכות שתי סיבות: האופי ששחקני הפייסרס הוכיחו, והיכולת של פול ג'ורג' (39 נקודות ו-12 ריבאונדים) ורוי היברט (17 נקודות ו-9 ריבאונדים).

במחצית הראשונה וושינגטון הייתה זו שנראתה דומיננטית ונלהבת, כשהוויזארדס הוליכו ב-17 הפרש בהפסקה וב-19 הפרש במהלך הרבע השלישי, אבל אז פול ג'ורג' התעורר. הכוכב של אינדיאנה סיים את המחצית השנייה עם 28 נקודות, כשהוא משווה שיא מועדון וקולע 7 שלשות באחוזים נפלאים (7 מ-10).

רוי היברט, לאס סטיבנסון, אינדיאנה פייסרס. AP
שימו לב, הוא מחייך. היברט/AP
פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
סוף סוף, קצת אופי. פול ג'ורג'/AP

במחצית הראשונה וושינגטון רצה ודהרה ליתרון 0:18 במתפרצות כשהיא מנצלת כל איבוד של האורחים, אבל בדקות ההכרעה הכול התפרק לוויזארדס. המארחת עוד הוליכה 76:85 כשנותרו 5 דקות לסיום, אבל מאז קלעה רק סל שדה אחד. אינדיאנה סיימה את המשחק בריצת 7:19, ועל אף שנתנה כמה הזדמנויות לוושינגטון לחזור, עם כמה שגיאות תמוהות, גם שחקני הוויזארדס עשו מספר טעויות קריטיות, במיוחד 6 שניות לסיום, כשהכדור בידיים של המארחת בפיגור 3, במסירה שהלכה לאיבוד.

אומנם הספסל של וושינגטון ניצח 2:32 את הספסל של אינדיאנה, אבל כשפול ג'ורג' מפגיז 39 (הראשון באינדיאנה שקולע מעל 35 במשחק פלייאוף מאז 2006) ורוי היברט שוב נראה מחויך וחיוני (גם בהגנה), מי צריך ספסל? בראדלי ביל קלע 20 נקודות לוושינגטון, ג'ון וול הסתפק ב-12 נקודות (ו- 5 איבודים). רק שמונה קבוצות בתולדות ה-NBA איבדו יתרון 1:3, ספק אם אינדיאנה תהיה התשיעית.

ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
נתקע בקיר. וול/AP
טרבור אריזה, וושינגטון וויזארדס. AP
זרקו את ההזדמנות. אריזה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully