וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני סיים במקום ה-9 במירוץ בפו

הישראלי שזינק מהמקום האחרון הצליח להתגבר על המסלול הקשה בצרפת ועקף לא פחות מ-15 נהגים בדרך להישג נהדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגבר על כל המכשולים. ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שזינק מהמקום האחרון (26), הצליח הנהג הישראלי רוי ניסני לרשום הישג נאה הערב (ראשון) כשסיים במקום התשיעי בסבב מרוצי אליפות אירופה הרשמית בפורמולה 3 למרוץ רחובות. מכוניתו של ניסני סבלה מבעיות מכניות קשות אתמול במירוץ הדירוג, שגרמו למנוע שלו להתחמם, מה שהוביל את הישראלי לעמדת נחיתות בפתיחת המירוץ עצמו.

המסלול הצר והקצר בפו מקשה מאוד על עקיפות , אבל כבר בפתיחה ניסני שיפר מיקום ועלה למקום ה-24. בהמשך הוא ניצל טעויות ותאונות של מספר נהגים כדי להתקדם בדירוג. אחרי 16 הקפות, שבעה נהגים כבר היו מחוץ למשחק, ניסני כבר התקדם עד למקום ה-16. חמש דקות לפני הסיום נרשמה התרסקות נוספת על המסלול, בעקבותיה נכנס רכב הבטיחות למסלול. שלוש דקות תמימות נאלצו הנהגים לנסוע בשיירה איטית אחרי רכב הבטיחות. שבעת הנהגים שלפני ניסני בחרו לחזור למרוץ ולהיצמד לחלק הפנימי של הפנייה שלפניהם, ניסני בחר בחלק החיצוני והמהלך הזה סייע לו לעקוף ארבעה נהגים, ובזמן שנותר עד לסיום לשפר עוד במעט את המיקום שלו ולסיים במקום התשיעי, שהוסיף לו שתי נקודות דירוג נוספות למאזן.

פטר מוקה, הבעלים של קבוצת מוקה מוטורספורט, אמר בסיום המרוץ: "נהיגת רחובות בכבישים צרים ורטובים דורשת מהנהגים מיומנות רבה, וזה בדיוק הזמן של הנהגים להוכיח עד כמה הם מכירים ושולטים במכונית שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully